•1•

103 5 0
                                    

Selam.Ben Çağla Kükrek.3 yıldır aynı apartmanda yaşıyorum.Kankamla aynı evde yaşıyoruz.Kankamın ismi Melek Sarı.Bugün yanımıza bir komşu taşındı.Tanışmak istediğini söyledi Melek.
"Bilmiyorum.Bi markete gidelimmi?Gezeriz."dedim.
"Tamam hazırlanayım bekle..."

14:48
Kapıyı açtık.Ayakkabımızı giydik.Asansörü çağırdık.Bir baktıkkı yan komşu kapıyı açıp dışarı çıktı.2 kişiler.Ama erkekler.Ve sanırım çok yakışıklılar...
"Çağlaaa ..Ben aşık oldum kızz.Bak şu yakışıklılığa,Kaslara..."diye fısıldadı bana.Sırıttım.
"Nereye gidelim Melekcim?"dedim tatlı bir ses tonuyla.
"Bilmem.Sen nereye gidersen Çağlacım."dedi ve fısırdadı"Şu varya saçı havada duran seni kesiyo."dedi.Onlar farketmeden saçını çektim.Asansör geldi.Asansörden indiğimizde beni kesen beyefendi "Nereye kızlar?İsterseniz bırakabiliriz?"dedi."Hatta tanışabiliriz!"
Melek bana baktı,Benim hiçbirşey anlamayan bakışımı görünce herzamanki gibi "Tamam diyo"dedi.Böyle demesi çok tatlış oluyo ya."Aslın..."derkenn Melek ağzımı kapattı.Mecbur.Tanışacaktık.

15:28
Cafeye geldik.Çok lükstü.Biryere oturduk."Ben Mert.Buda Yavuz."dedi."Ben Çağla.Buda Melek."dedim.Bir baktık bir adam Melek'i kesiyor."Melek bakma adamın yüzünee!"dedim masadakilerin duyacağı şekilde.Yavuz Meleki kesiyordu.Yavuz adamı gördü.Yanına gitti."Birader sen ne ayaksın?"dedi."Kimsin lan sen?"dedi adam.Yavuz adamın yüzünün ortasına bir tane indirdi.Adam bayıldı?!Melek'in yüz ifadesi 😳<~ buydu."Size bakanı gebertiriz!"dedi Yavuz.Melek etkilendi utançtan "Ta..Tamam abiciğim."dedi."Melek al şu menüyü yemek seç."dedim."Lunaparka gidipte hız trenine binmeye varmıyız?"dedi Mert."Bunu banamı soruyosun?Korku tünelinede binelim ama!"dedim."Siz nası isterseniz çağla hanım!"dedi mert.

O Kalbimin MafyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin