Yemeğimizi yedik çılgınca eğlenmek için luna parka geldik.Vagonlar iki kişiydi.Hız trenine bindik.Ben bi ara Mertin kucağına düştüm.Bende utandım.."Afedersin."dedim."Önemli değil."dedi.Hız treninin turu bitmişti.Korku tüneline bindik.Önümüze bir örümcek indi."Aaaaaaa!"diye çığlık attım.Sanırım birbirimizden hoşlanmaya başladıkki başımı göğsüne koydu ve saçlarımı öptü.
Bide kahkaha atmasaydı iyiydi.😒Bu bakışı attım.
Sanırım melek ve yavuzun durumu değişikti çünkü koridorda çığlık sesleri yükseliyordu.Evet sona gelmiştik.Tan indikki bir an başım döndü yere düştüm...Mert'in gözünden.
Ne olduğunu anlamadık.Yere yığıldı çağla.Ona birşey olmasından endişeleniyorum."Çağla!İyimisin?Tatlım!"diyordu melek.Herkesi ikna ve teselli etmeyi beceren yavuz efendi meleği teselli edememişti.Çağlayı kucağıma aldım.Kahverengi saçları yere doğru sallanıyordu.
Hastaneye geldiğimizde serum taktılar.Doktor:
-Bir hafta boyunca böyle bayılacak.Başı dönecek.Bir hafta sonra iyileşmesi için bu şurubu içmeli.Geçmiş olsun.
Dedi.Demekki endişelenmek gerekmiyormuş...Çağlanın gözünden
Ne oldu ne yaşandı hiçbirini hatırlamıyorum."Hastanedeyim. Kazamı yaptım?Mert iyimi?Offf hiç bişey bilmiyorum!"diye içimden dertleşirken Melek odaya daldı "HOŞŞŞŞT!"dedim.Korktum abi."Şey melek ayı gibi daldın ama kapıyı kırmadın tekrar dene istersen?"dedim."Ha bide bana neoldu?" "Canımm iyimisin?Bişeyin varmı?"Dedi."İyimisin çağla.Uyanmışsın sonunda!"dedi mert."Meleği zor teselli ettim vallaha!İyimisin?"Dedi yavuz."YA BANA NEOLDUU!"diye çığlık attım.Ya bişey bilmiyom.Adamlar beni sorguluyo ya!"Offf Bayıldın!Sanırım başın dönmüş.Doktor dedi.Bu ilacı içecekmişsin.Hergün ama bir hafta boyu hergün."dedi mert."Hastaneyi sevmiyom!Gidelimm!"dedim."Gidebilirsiniz."dedi doktor.Cevabımı aldım.