Apartmanda
Asansöre bindik.5.kata gelince indik.Başım ağrıyordu.Tek isteğim eve gidip yatmaktı.Eve girdik."İyi geceler.Yarın daha farklı yerlere gidebiliriz."dedi Mert.Melek yine anlamsız ifademi görüp "Tamam diyo"dedi.Eve girdik.Üstümü değiştirdim.Balkona geçtim.Saçımıda ev topuzuna benzer bişey yaptım."Naber fıstığım?İyimisin?"dedi Melek.Ve ekledi."Erkekleri çağırıp korku filmi izlesekmi?"dedi.Anlamsız bakışımı attım.Kimse olmamasına rağmen "Tamam diyo"dedi.Erkeklerin zilini çalmaya gittim.-DİNG DONNG DİNGG DONGG-"Kim o?"dedi yavuz.
(Diyalog)
-Benim Çağla!
+Mert kanka gel.Çağla gelmiş.
-Şeyy.Müsaitseniz bizim evde korku filmi izliyeceğiz.Gelmek istermisiniz?
+Adı ne?
-Sizinle seçicez.
+Olur geliyoruz.Suları alalım bide cips alalım.Bizi bekleyin.Korku filmi
"Dabbe izleyelim?"dedi mert."Bana uyarda melek ve yavuz beğenmiyo."dedim."Bize uyar!"dedi melek sanırım bana inat yaptı.Ben mertin,Melekte yavuzun yanına oturdu.43.Dakika
Korkunç şeyler anlatılıyor bizim izlediğimizin ismi sanırım dabbe cin istilası.Korkak kankim her kelimede gözünü yumuyor.Bir ara uyuya kaldım."Çok tatlı uyuyorsun."dedi mert.Mertin sesiyle uyandım.Duymamış gibi yaptım.Film bitti kabus başladı
Sanırım Çok uykum var."Mert telefon numaran ne?Kaydedeyimde başıma bişey gelince arayayım."dedim."Veriyorum 0587....""Benimkide 0562...."
Çok uykum vardı uyuyakalmışım.
Mertin gözünden
Çağlayı odasına kadar kucağımda götürdüm.
Çağlanın odasına gireyim dedim.Odasına girdim.Işığı yaktım.Saçını okşadım.Elini tuttum.Kabus görüyor sanırım.Çünkü"Bırakma beni.Gitme...Beni yanlız bırakma!"diyordu.Kapıyı kapattım.Odasından çıktım."Melek.İyi geceler.Çağla kabus görüyor..Onu yanlız bırakmazsan iyi olacak.Hadi yavuz gidelim."dedim.Evden taşınmayı düşünüyoruz.Ama kızları yanlız bırakmak istemiyoruz.Villa alacağız.Ve kızlarada almayı düşünüyoruz.Ancak hiç fikirlerini Almadıkki!Neyse sonraki gün toparlayacağım bu işleri.