BÖLÜM 3

33 4 0
                                    

Otobüs hareketlendiginde kulaklığımı takıp uyumaya hazirlaniyodum yaşlı bir teyze beni dürttü
-efendim teyzecim
-yavrum çok güzelsin sevgilin yoksa torunuma ayarliyim
Teyzeyi kıramak istemezdim cok tatli biriydi ama hayir demek zorundaydim hayatimda birine yer yoktu
-gerek yok teyzecim tsk ederim
-peki yavrum
Ufak bi tebessumlerden sonra kulakligimi takip cama kafami koyunca uyuyakalmisim

.......
Sonunda izmirdeydim halamın yazligi harikaydi bambaska guzellikteydi gitmek isteyen cildirmis olurdu sanirim  ben cildirdim eve gitmek istedim geldigim gibi halam  şişen gozleriyle gulumsemeyle karsiliyordu  niye uzulurum diyemi acaba??
Bavulumu kuzenim serhat getirdi  saolsun yormadi beni oturduk halamla balkonunda balkonuda cok guzeldi karsi taraf ful deniz harikaydi doyamiyordum bakmaya saat 7iydi halam bana denize gitmek isteyip istemedigimi sordu ben biraz istememezlik yapsamda  gitmek zorundaydim neyse bikinileri giyip gittmek icin denizin yolunu tuttuk şezlonglari ayarladiktan sonra suya girmek icin ilerledim su soguktu alışa alışa girdim alışıncada güzel yüzdüm yuzmeyi seviyodum 1 saat doymadan yuzdum ama aklim hep babamdaydi heran telefonum calicagini babamin tatilimin nasil gectigini sorucakmis gibi hissediyordum ama yok oldugunada inandirdim kendimi halama artik cikmak istedigimi soyledim cik halam eve gidebilirsin filan diyince eve gittim  sabah sabah deniz iyiydi ama uykum cok vardi  eve gectim dus alip bi iki bişey atistirdim ilaclarimin zamani gelmisti icip uykuya biraktim kendimi yorulmusum uyumak iyi gelicekti heh bide ilaclar yuzunden tabi.

HAYAT YAŞAMAYA DEĞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin