giyim tüyoları, kombin önerileri, şıklık, nasıl giyilir, ne giyilir, bukombin, tarz, stil, stil nasıl yapılır
Stil Rehberi
Şık Kadınların Uyguladığı 10 Önemli Tüyo
16 Haziran 2015 merve cebi Giyim, Kombin Tüyoları, Stil
Bazı kadınların çaba harcamadan, hızlıca hazırlanıp herkesden daha şık görünmesinin nedeni hiç merak ettiniz mi? Bu şık kşadınların bir sırrı olmalı ve bugün konumuz hızlıca hazırlanmak ve fazlasıyla şık görünmek.
"Hadi dışarı çıkalım!" lafı duyduğunuzda sizin de tüyleriniz diken diken oluyor mu? Cevap vermeden önce yaşanan bir sessizlik, tüm kıyafetleriniz bir film şeridi gibi gözlerinizin önünden geçiş, camdan dışarı saliselik bir göz atış ve hava durumu analizi, aynadan kendinize bir bakış ve hemen aynadan uzaklaşma isteği... Sonunda bir moral bozukluğu ve "Off ne giysem!" polemiği... Sokağa çıktığınızda etrafta şık kadınları da gördükçe daha da bozulan bir moral ve "Giyecek hiç-bir-şeyim yok!!" üzüntüsü... Tüm bunları artık bir kenara atın, çünkü bugün inceleyeceğimiz 10 tüyo ile bu büyük problem tamamen tarih olacak.Bazı ipuçları gerçekten hayatımızı kolaylaştırıyor. Bazılarını bilmiyoruz, bazılarına dikkat etmiyoruz bazen saçma gelebiliyor. Ancak şık kadınların çoğu bu pratik bilgilere fazlasıyla dikkat ediyor, her bilgiyi kendi üzerinde deniyor ve sonunda kendine uyarlayarak bir tarz oturtuyor. Biz de bugün şık kadınların her programa nasıl çaba sarf etmeden şık katıldıklarını, son dakika programlarında neden sıkıntı yaşamadıklarını detaylı olarak inceliyoruz.
Kural 1: Kıyafetlerinizi bir gece önceden hazırlayın.