programları için şık bir elbise kombininiz olsun.
giyim, giyim tüyoları, kombin önerileri, şıklık, nasıl giyilir, ne giyilir, bukombin, tarz, stil, stil nasıl yapılır
Fotoğraf: JPMV Street Style – Chiara Ferragni
Bir anda çıkan davetler veya önemli bir buluşma için stres yaşamak yerine, o programın heyecanını ve keyfini yaşamak çok daha güzel olmaz mı? Ayrıca bu keyfin sizin yüzünüze ve enerjinize yansıyacağını da hesaba katarsak, o davetde göz kamaştıracağınız kesin. Bunun için ihtiyacınız olan tek şey fazla sık kullanmadığınız, vücudunuza ve fiziğinize yakışan, zamansız bir parça. Bu parça genellikle şık bir elbise ve altına düz bir ayakkabı kombini olabilir. Alışveriş yaparken arada uygun fiyatlı değişik bir elbise bulduğunuzda denemenizi ve kendinize yakıştığını düşündüyseniz o elbisenin mutlaka dolabınızda bir kenarda bulunmasını tavsiye ederim.Kural 3: Ayakkabılarınıza özen gösterin.
giyim, giyim tüyoları, kombin önerileri, şıklık, nasıl giyilir, ne giyilir, bukombin, tarz, stil, stil nasıl yapılır
Fotoğraf: Sincerely Jules
Fiyatı, markası, modeli ne olursa olsun ayakkabılarınıza iyi bakın. Temiz, düzgün ayakkabılar hem kaliteli hem şık görünmenizi sağlayan en önemli detaylardan bir tanesi. Ayakkabılarınızı dolaba koyarken hafifce temizlyerek hem hijyen sağlayabilir hem ayakkabılarınızın ömrünü uzatabilirsiniz hem de ne kadar eski olursa olsun her zaman yeni alınmış izlenimi yaratabilirsiniz.Kural 4: Garanti kombinlerinizi revize edin.
giyim, giyim tüyoları, kombin önerileri, şıklık, nasıl giyilir, ne giyilir, bukombin, tarz, stil, stil nasıl yapılır
Fotoğraf: Collage Vintage
Bir kombin yaptınız ve etrafınızdan çok güzel iltifatlar aldınız, size tavsiyem o görüntüyü sakın unutmayın! Ancak tekrar aynı kombini mi giyicem diye söyleniyorsanız, cevabım evet/hayır. Evet: Tekrar aynı kombini giyeceğiz. Hayır: Aynı kombini revize edeceğiz. Ama ufak detaylarda… Aksesuar, ayakkabı, saç ve makyaj detaylarında değişiklik yaparak tekrar aynı kombinle bu kez çok daha farklı iltifatlar alabilirsiniz.Kural 5: Kendinizi etkilemek için giyinin, diğer insanları değil.
giyim, giyim tüyoları, kombin önerileri, şıklık, nasıl giyilir, ne giyilir, bukombin, tarz, stil, stil nasıl yapılır
Fotoğraf: Collage Vintage
Hazırlanırken kendinizi daha iyi hissetmek, kendinizi daha güzel görmek ve kendi enerjinizi yükseltecek parçalar seçerek giyinin. Başkası ne beğenir beğenmez düşünmeden, sanki siz de bir ünlü yıldızmış edasıyla kıyafetlerinizi seçin ve sürekli kendinize ne kadar değerli olduğunuzu hatırlatın.Kural 6: İlham aldığınız kombin resimlerini saklayın.
giyim, giyim tüyoları, kombin önerileri, şıklık, nasıl giyilir, ne giyilir, bukombin, tarz, stil, stil nasıl yapılır
Fotoğraf: Garance Doré
Kıyafetleri parça parça birleştirmek yerine bütün olarak görmek çok daha anlaşılır. Sizde bulunan benzer parçalar ile kombin yapan kişilerin resimlerini ister telefonunuzda ister bilgisayarınızda saklayarak, kombin yapacağınız zaman bu resimlerden ilham alabilirsiniz. Böylece kombin yapmak istediğiniz parçaların bir bütün olarak nasıl göründüğünü önceden görmüş olup, deneme yanılma yaparak vakit kaybetmediğiniz için kendinize uyarlama için bol vakit kazanabilirsiniz.Kural 7: Kararsız kaldığınız zaman joker parça olarak ”Jean” tercih edin.
giyim, giyim tüyoları, kombin önerileri, şıklık, nasıl giyilir, ne giyilir, bukombin, tarz, stil, stil nasıl yapılır
Fotoğraf: pinterest
Hemen hemen her programda rahatlıkla kullanabileceğiniz en tarz, zamansız trend ve modanın bir kolu olan jeanler, tercih ettiğiniz parçalara göre istediğiniz moda girebilir. Şık bir programa katılacaksanız şık bir bluz ve topuklu ayakkabılarla, daha sade programlarda bir bluz ve düz ayakkabılarla her zaman garanti bir şıklık yakalayabilirsiniz. Doğru aksesuar kullanımı ile (renkli bir şal veya çoklu bileklik gibi) dikkat çekici bir tarz yaratmanız da son derece kolay.Kural 8: Tek renk giyinerek her zaman dikkat çekici olabilirsiniz.
giyim, giyim tüyoları, kombin önerileri, şıklık, nasıl giyilir, ne giyilir, bukombin, tarz, stil, stil nasıl yapılır
Fotoğraf: pinterest
Kombin yaparken renkleri ve desenleri bir arada kullanıyorsanız, en kolay çözüm tek renk giyinmek. Özellikle bu sezon fazlası ile trend olan bu giyim tarzı ile hata olasılığınız çok düşük. Özellikle bahar ve yaz sezonunda bembeyaz veya ekru tonlarında kombinler veya klasik olarak simsiyah parçaları bir arada kullanmak hem basit hem sofistike görünmek için en önemli tüyolardan bir tanesi. Ayrıca renk bütünlüğünden dolayı silüetiniz ve tarzınız fazlasıyla güzel ve dikkat çekici görünece