kısa saçlar için teori

152 9 3
                                    

Yazın trendi kısa saç modellerini kestirmek kolay, ya şekillendirmek? Yıldızlara ya da fotoğraflarına bakarak seçtiğiniz ve kestirmek için kuaförün yolunu tuttuğunuz modeller her defasında istediğiniz sonuca varmıyor. Çözümü ise kuaför değiştirmekte buluyor ancak yine de aynı sonuçla karşılaşıyorsunuz. Çünkü asıl çözüm her şeyde olduğu gibi sizin elinizde. Modelinize uygun kurutma, şekillendirme ve tarama yöntemlerini bilirseniz, saç kesiminden tam sonuç alırsınız. Bu tüyoları kimse size vermiyor mu? O zaman yazımıza bir göz atın… .

Kısa Saç Modelleri
Saçlara istenen şekilleri verebilmek için çoğu zaman profesyonel yardım almak gerekir. Ancak böyle bir yardımı alacak vaktiniz yoksa ve evden kısa süre içinde çıkmanız gerekiyorsa yada sürekli kuaföre gitmekten sıkıldıysanız pratik modeller uygulamanızda fayda var. Böylece zamandan kazanmak ve oldukça şık modellere sahip olmanız olasıdır. Bu konuda farklı farklı fikirler olabilir o nedenle çeşitli önerileri burada bulacaksınız. Şunu unutmayın sadece uygun pratik bir saç modeli ile ciddi oranda fark yaratabilirsiniz.

2012 Yılı Kısa Saç Modası

2012 Yılı Uzun Saç Modası



Kuaföre gitmekten bıktıysanız ya da yaratıcılığınızı kullanmak istiyorsanız, saçınızı kendiniz boyamaya ne dersiniz? Buna bir türlü cesaret edemiyorsanız, belki aşağıdaki yazı fikrinizi değiştirebilir.

Saç modellerini uygularken, saçlarınızın sağlıklı ve parlak olması için mutlaka ılık su ile yapmalıyız. Ilık su her zaman saçlarınızın yumuşak olması ve parlak görünmesi için ideal olacaktır.Bu sitede gördüğümüz bir çok modeli evde kendi saçlarımıza da uygulayabiliriz. Hele hele yaz aylarında, bunaltıcı sıcaklarda kuaföre gidip düz fön çektirmek çok gereksiz diye düşünüyorum. Saçınızı evde kendiniz yaparken dikkat edeceğimiz bazı küçük ayrıntılar var. Örneğin nemli saçları geniş dişli bir tarak yardımı ile açın, daha sonra kaliteli ve uçları saçınıza zarar vermeyecek ve saç derisine dokunmayacak şekilde tarayı ve kurutun. Saçlarınızı köpük yardımı ile kat kat belirginleştirerek doğal bir görünüm elde edin.  Bir tutam perçem saçınızın önünde hem doğal bir saç görünümü hemde havalı bir duruş sağlar.

Üstelik bu küçük tüyoları uygulamak için saçınızı kestirmeniz de gerekmiyor! İşte size saçınızda uygulayabileceğiniz birkaç eğlenceli tarz:

Her saç modelinin kadınlarda oluşturduğu başka başka güzellikler vardır. Bazı yüzlere kısa saç modeliasla yakışmazken, bazı yüzlerde de uzun saç modeli, sıkıcı bir

görünüm oluşturur. İkisinin de havası ve şıklığı tarışmasızdır fakat doğru yüz hatları ve saç renginde gizli olan enerji ile…

Uzun saçların her zaman daha etkileyici olduğu kanaatinin aksine kısa saç stilininde daha sıcak ve etkili ışıltılar yaydığı kesindir. Bilindiği gibi uzun saç modelinin aksine kısa saçlar yıkama ve bakım anlamında sağladığı kolaylığın yanında, yaz mevsiminin de en popüler saç modelidir. Yıkaması, kurulaması ve şekil vermesi kolay olan kısa saçlarınızla, kısa bir süre içerisinde acil davetlere yetişebilirsiniz.

Farklı Saç Modelleri Yapma
Köpüklü saç

Elinize bir avuç dolusu köpük sıkarak bunu nemli saçınıza sürün. Başınızı öne eğin ve bu şekilde köpüğü saçınıza yedirin. Saçlarınızı geri attığınızda hacimli ve dolgun görünüilü bir saça kavuşacaksınız.

Örgülü çıtır

Saçınızı ensenizde at kuyruğu yapın ve daha sonra da örün. Ucuna da renkli bir lastik takarak saçı tutturun. Bu şekilde tam bir yaz çıtırı olarak sokaklarda dolaşabilirsiniz.

Ayrığı değiştirin

Saçınız için çok basit ama etkili bir değişiklik mi istiyorsunuz? Hemen ayrığınızın yerini değiştirin. Saçınızı sürekli ortadan ayırıyorsanız bu sefer yandan ayırmayı deneyin. Bu değişim hemen farkedilecektir.

Seksi yaz güzeli

At kuyruğu yaptığınız saçınızı kuyruğundan yukarı doğru kıvırarak bunu büyük bir klipsli tokayla ensenizde tutturun. Bunuu yaparken yüzünüde de birkaç parça saç düşürmeyi de unutmayın.

Ahenkli gölgeler

Saçınızın rengi koyuysa çok açık renk gölge attırmamaya özen gösterin. Doğal renginizle uygun gölgeler sert ifadenizi yumuşatacaktır.

Saçınız parlayacak

Kuruladığınız saçınıza saçınızı canlı ve parlak gösterecek bir sprey sıkın. Bu sprey sayesinde saçınızdaki kırıkları ve cansız görüntüyü saklamış olacaksınız.

Aksesuarlarla renklendirin

Özellikle bahar ve yaz aylarında saçınıza takacağınız rengarenk tokalar ve saç yüzükleriyle hem kıyafetinizi hem de ruhunuzu canlandırmış olacaksınız.

Islak saçın büyüsü

Önce nemli olan saçınıza yumuşak bir sprey sıkın. Daha sonra parmaklarınızla saçlarınızı karıştırın. Islak görünümlü bu saçlarla çok hoş görüneceksiniz.

Bandana zamanı

Saçlarınızı geriye doğru tarayın ve kıyafetinize uygun renkte seçtiğiniz bandananızı saçınızın başlangıç çizgisinden biraz geriye gelecek şekilde takın.

MODA ÖNERİLERİ VE TÜYOLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin