ayakkabı seçimleri için tüyolar

37 4 0
                                    

Daha Zayıf ve daha uzun görünmek için süper tüyolar
Daha Uzun ve Daha Zayıf mı Görünmek İstiyorsunuz?

Özellikle kısa boylu kadınlar daha zayıf ve daha uzun görünmek için çok çaba harcar..

Kadınlar genel olarak boylarından şikâyetçidir. Özellikle kısa boylu kadınlar bu durumu kafalarına çok takarak hayatlarını çekilmez yaparlar. Fakat uzun boylu görünmek için illaki uzun boylu olmanıza gerek yok. Birkaç küçük değişiklik sizin olduğundan daha uzun boylu görünmenizi sağlayabilir! İşte size 10 altın kural!

1- Duruşunuz:
Duruş şekliniz uzun görünmenizi sağlamanız için yapmanız ilk değişikliktir. Doğru ve dik durmanız sizin daha uzun bir görünüme kavuşmanızı sağlayacaktır.

2- Saç Modeliniz:
Saç modelleri de sizi olduğunuzdan daha uzun gösterebilirler. Uzun ya da kısa saçlı olmanız değil, saçınızın boynunuzu kapamasına izin vermemeniz önemlidir. Açık bir boyun sizin daha uzun görünmenizi sağlayacaktır.

3- Kilonuz:
Fazla kilolarınız da boyunuzun olduğundan daha kısa görünmenize sebep olur. Kilo vermeniz ve kıyafetinizde de yapacağınız küçük değişiklikler 1-2 kilo fazlanızda olsa sizi daha zayıf ve daha uzun göstermek için yeterlidir.

4- Desenler Yerine İnce Düz Çizgiler:

Desenli ve yatay çizgili kıyafetler sizi olduğunuzdan kısa; Düz ve ince dikey çizgili kıyafetler ise olduğunuzdan uzun gösterir. Bu nedenle yatay çizgili ve desenli kıyafetlerden uzak durmalısınız.

5- Kıyafet Seçimi:
Öncelikle kıyafetin üzerinize oturmasına dikkat edin. Birden fazla renk kıyafet giymek, sizi kısa gösterir, tek renk kıyafet ise daha uzun görünmenize yardımcı olur. İki parça kıyafet giyiyorsanız bir parçanın diğerinden daha kısa ya da uzun olmasına özen gösterin. Mini etek üzerine uzun tunikler gibi.
Pileli etek, v yaka kazaklar ve düz uzun çizgili elbiseler de uzun görünmenin püf noktalarındandır.
Diz altında biten etek ve elbiselerle birlikte yüksek topuklu ayakkabılar da uzun görünmeniz sağlayacaktır. Etek ya da elbisenizle aynı renkte çorap ve ayakkabı daha uzun görünmenize yardımcı olur.

6- Koyu Renkler:
Tek renk kıyafetleri tercih edin. Tepeden tırnağa tek renk giysiler başkaları tarafından 'uzun ve zayıf' algılanmanızı sağlar. Boyunuzu daha uzun göstermek için sizi uzun gösterecek renkleri tercih etmelisiniz. Beyazlar, ten renkleri, griler sizi uzun gösterecektir. Siyah, koyu mavi, kahverengi ve griler ise sizi hem daha zayıf, hem daha uzun göstereceklerdir.
Kontrast renkler kullanmak sizi daha kısa gösterir. Bu renkleri kullanmaktan kaçının.
Kombine yaparken siyah pantolon, beyaz gömlek yerine birbirine daha yakın renkler seçin.

7- Kumaş Seçimi:
Kalın kotlar, yün ve tüvitleri giymekten kaçının. Bu tür ağır kumaşlar sizi daha kısa gösterir. Vücudu saran, hafif kumaşlar sizi daha uzun ve zayıf gösterir.
Ayrıca. Pantolon ve eteklerinizin beli ince olsun.

8- Ayakkabı Seçimi:
Doğru stil ayakkabıyı giymek de son derece önemlidir. Yüksek ve ince topuklu ayakkabılar giyin. İnce topuklu ayakkabılarda rahat edemiyorsanız daha kalın topuklu rahat yüksek ayakkabılar da sizi uzun gösterecektir. . Yüksek topuklu ayakkabılarla kombineleyeceğiniz beli dar , bol paçalı kumaş pantolonlar da bu konuda size yardımcı olacaktır.

9- Palto ve Montlar
Palto, mont tercihlerinizi uzun modellerden yana kullanın. Uzun mont ve paltolar daha uzun bir görünüme sahip olmanızı sağlarlar.

10- Aksesuarlar:

Çanta ya da takılarınızda büyük modeller kullanmamaya özen gösterin. Küçük ya da orta boy modeller daha uygundur.
Uzun ve taşlı küpeler boynunuzu daha uzun gösterir ve dolayısıyla daha uzun boylu görünürsünüz

MODA ÖNERİLERİ VE TÜYOLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin