İLK GÜN

43 6 1
                                    

Valkyrie ve Denise zilin iğrenç sesiyle uyandılar. O gün ilk ders Bayan Elenor'un dersiydi ve geç kalmaları dersten sonra sınıfı temizlemeleri demekti. Denise sabahın o saatinde gözlüğünü takmalıydı. Erken saatlerde gözü pek iyi değildi. Valkyrie de hemen giyinip Henry ve George un odalarına doğru koşmaya başladı. Kapıya vurarak "HADİİİİ KALKIN BU GÜN İLK DERSTE BAYAN ELENOR VAR ACELE EDİN" diye bağırdı. Henry ve George "Bayan Elenor" sesinden önce kalkmamayı düşünüyorlardı fakat onu duyduklarında hemen yataktan fırlayıp imkansız bir şekilde 1 dakikada hazırlanıp çıktılar. Denise merdivenin ortasında uyuya kalıp yuvarlanarak aşağıya indi. Diğerleri hemen onu kaldırıp koşmaya devam ettiler ve derse 2 dakika önce geldiler. Bayan Elenor un sıkıcı bir dersinden daha sonra hemen herkes dışarı çıktı. Ama ne yazık ki sınıfta 3 kurban kalmıştı. Ve bu seferki Bayan Elenor ' un rekoruydu. Onları tam 2 saat içerde tuttu. Öğlen yemeği vakti gelmişti. Sakar Tom Oscar yemekhane masasında denemeler yapıyordu. Ve en sonunda bir patlama oldu. Bunun kurbanı da George oldu bu sefer. Aslında Sakar Oscar' ın yanında oturmak onun suçuydu. Hızlı bir yemekten sonra Bay Link'in ders vakti gelmişti. O bir temel büyüler öğretmeniydi ve herkes bu dersi çok seviyordu. Ayrıca en sakin ve en iyi hoca da Bay Link'ti. Dersten sonra Denise içecek birşeyler almak için giderken bir anda karşısına Alexandra çıktı. Bu kız hep ona musallat olurdu zaten. İkizi Alex ve kendisi çok korkunçtu. Aniden insanların karşılarına çıkarlar , onlara korkunç hikayeler anlatırlar ve Hayalet Doktor Mcgagger'dan bahsederlerdi. Hep bir gün onun yanlarına geleceğini söylerlerdi.
Denise Alexandra bir anda önüne gelince önce çok korktu ama sonra kendine geldi " Ne var Alex" dedi. " Sakin ol , canım sıkıldı öyle dolaşırken seni gördüm yanına geldim sakince , neden korktunki şimdi. " dedi. " Bilmem belki de hep bunu yaptığın İÇİNDİR !"
" Of abartma , Alex bu sene okuldan ayrıldı yani bir tek ben sizi korkuturum artık 😉" dedi. Denise " Tamam neyse ben birşeyler alıcam önümden çekilirsen eğer!!" dedi. " Otomatta içecek ve yiyecek bitti söyliyeyim." Dedi Alexandera. "Ooooff " . Denise mutsuz bir biçimde diğerlerinin yanına döndü. Valkyrie " Noldu, atıştırmalıklar nerede? "
Denise" Otomatta yiyecek ve içeceklerin hepsi bitmiş yaa😧". George "Off bende çok açtım yaa😩" . Henry "Abartmayın ya birazdan koyarlar birşeyler " .
Denise " Yalnız arkadaşlar saat 6 tıyı geçiyor bence hemen içeriye dönelim. " Hepsi şatoya geri döndüler. ( okulları Şato şeklindeydi ). Şatoda bir kargaşa vardı. Hademenin pofuduk kedisi Ponçik asılı olarak bulunmuş . Neyseki Çalışkan Ronald onu çok çabuk fark etmiş bu yüzden kedi ölümden dönmüş. Herkesi hemen yatakhanelere gönderdiler. Hiç kimse ne olduğunu anlamadan uykuya daldı.

Anlamsız Bir Komedi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin