Sabah Buluşması

20 4 0
                                    

Tina tüm gece sadece 1 saat uyudu. Saat tam 8 de merdivenlerden atlayarak büyük salona geldi. Hava biraz daha aydınlıktı. Şöminenin ateşleri dalgalanıyordu. Yanındaki iki tane deri kahverengi koltuklardan birinde sarışın buz mavisi gözlü 30 lu yaşlarda çok zayıf olmayan ama çok kiloluda olmayan güzel bir kadın oturuyordu. Yüz hatları çok güzeldi. Kadın Tina ya baktı ve " Demek sen bu geceki kişisin. Başkaları da var mı? " dedi. Tina hemen hızlı bir biçimde, heyecanla  olarak " Evet var! Arkadaşlarım George ve Henry.  Onlarda birazdan gelirler.  Bu arada ben Tina . Sizde Taylor olmalısınız. Değil mi ?" Dedi. " Vay canına!  Evet ben de Taylor. Tanıştığıma memnun oldum Tina. Bu arada bana Taylor diyebilirsin. " dedi Taylor.
"Evet Tina , onlar gelmeden biraz konuşalım mı? Ne dersin? Gel otur." Dedi Taylor  önündeki tekli,  deri kahverengi koltuğu göstererek. "Tabi ,olur." Dedi Tina ' da.
Taylor:"Biliyorsun ki bu kedi olayı falan işte. Bu olay dediğim gibi benim eski okulumda da oldu. Buralarda başka hayvan var mı Tina? " dedi. Tina " Şeyyyy... Aa galiba biliyorum! Bayan Sally nin evcil küçük bir ejderhası  var başka da okulda hayvan yok."  dedi. Taylor tam"Pekala..." diye başlıyordu ki Henry ve George geldi. Nefes nefeseydiler. Koşarak gelmişlerdi. Henry " Afedersiniz Bayan Taylor . Uyuya kalmışızda. .." derken Tina sözüne daldı " Hıhı tabi tabi kesssinnn uyuya kalmışsınızdır kesin kesin! !"dedi. George'da " Kes sesini Simon!" Diye bağırdı. Simon, Tina'nın soyadıydı. Ona kızdıklarında soyadını söylerlerdi. Tina da hemen sustu. Çünkü bu gerçek bir sinirlenme ifadesiydi. Taylor " Hoşgeldiniz ben Taylor ." Dedi. Onlarda kendilerini tanıttılar. Ardından bu olayla ilgili konuştular . Hayvanlarla ilgili . Ejderha nın nerde olabileceği ile ilgili. Ve sonra Denise pijamaları ile geldi. Saçları çok dağınıktı. Gözlüğünü takmıştı. Kimseye takmadan su aldı. Tam geri dönerken onları gördü. Ve klasik tavrı ile "Evet bu gün daha ne kadar değişik olabilir ki zaten."  dedi umursamaz bir şekilde ve geri gitti. Taylor " Bu da kimdi?" Diye sordu. Henry " Arkadaşımız Denise . Böyle şeylere pek takmaz. Hele sabahsa hiç takmaz." Dedi . Taylor da " Değişikmiş " dedi. Tina " Peki bu olayları arkadaşlarımıza anlatabilicek miyiz? Hem onlarında bize yardımı olur." Dedi. Taylor "Tabiki güvendiginiz kişiler olsun ama . Mesela yakın oldugunuz güvendiğiniz birileri var mı? " dedi. Henry "Aslında baya var , ne kadar kişiye haber verebiliriz . Baya dediğim bir 7 kişi falan. " dedi. Taylor " Peki , ne kadar çok olursak o kadar iyi. Hadi daha fazla zaman geçmeden buradan çıkalım birazdan herkes kalkar.  Onlara görünmek istemeyiz.  Sizde arkadaşlarınıza haber verin hem. Bu çok önemli. Diğer hedefleri korumalıyız. " dedi ve herkes dağıldı. Henry ve George tabiki ilk önce bu olayları Denise ve Valkyrie ye anlatçaklardı. Onları buldular ve herşeyi en ayrıntısına kadar anlattılar.
"Peki var mısınız? Varsanız bizim masa grubuna haber vermeyede var mısınız" dedi Henry. Valkyrie ve Denise aynı anda " Varız " dediler.  Sonra Valkyrie " Bence masa grubuna haber verelim. Zaten Tina biliyor. Diğerlerinin de bize yardımı olabilir. " dedi. Derslerden sonra yemekhanede herkese haber vermeye karar verdiler. Öğlen yemeği vakti oldu . Herkes yemekleriyle beraber masadaydı. Valkyrie söze başladı, ardından herşeyi anlattı. Onların gruplarında onlar hariç Tina,Sakar Oscar,  Stacey,  Ronald, Kevin ve Alexandra vardı. Stacey çok saf biriydi.  Herkesi çok severdi ve her zaman pozitif düşünürdü . Kevin ise onun tam zıttıydı . Her zaman karamsar düşünürdü. Ronald çok iyi bir büyücüydü. Sakar Oscar ' da onun zıttıydı. Her zaman bir patlama yapmayı başarırdı. İşte böyle değişik ama çok iyi kişilerdi hepsi. Valkyrie tüm herşeyi anlattıktan sonra herkes bunu kabul etti. Kevin " Yalnız kesin bu olayda birileri ölür yani söylemedi demeyin. Teker teker hepimize sıra gelicektir yani. " dedi. George , o bunları söylerken korkudan gözleri büyümüştü artık. Stacey " Abartmayın bence hiçbirşey olmaz. Yani.... En kötü ne olabilirki? " dedi. Tina da " Hııı tabi tabi hiçbirşey olmaz. Tabi tabi." Dedi. Alexandra çok dramatik bir şekilde  "En kötü bununla beraber aynı gün Deli Doktor Mcgagger'ın  hayaleti bir kaos yaşatır. " Dedi ve ardından çok korkunç bir şekilde kısık sesle güldü. O bunu dedikten sonra herkes "O gerçek değil " dedi. Ve Alexandra 'da gülmeyi kesti. Kimsenin ona inanmaması çok sinirini bozuyordu. Ama düşünüyordu bir gün bana gülemicekler,  gerçek olduğunu onlara kanıtlayacağım diye düşünüyordu. Ve günün sonunda Taylor herkesle tanıştı. Ardından okulda yine bir kargaşa oldu. Bu seferde Bayan Sally ' nin ejderhası Lotti kaybolmuştu. Ama kötü yani hiçbir yerde bulunamıyordu. Gene tüm öğretmenler tüm öğrencilere aşağı kata sabaha kadar gelememelerini söylediler ve onları yatakhanelere bıraktılar. Ve bir günleride böyle bitti.

Anlamsız Bir Komedi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin