Evet kızlar akşamdan bakımınızı yaptınız ve yattınız. Bu yüzden içiniz rahat. Ancak hala heyecan var ve çok doğal.Ama yokmuş gibi davranın derim ben. Sanki hergün gittiğiniz okula gidecekmişsiniz gibi..
Sabah kalktınız. Tabiki yataktan zıplayarak uyanmanızı bekleyemem. İlk önce yatağın başında tarlası yanmış köylü gibi oturacaksınız.
Sonra uykunuz açılacak. Eğer açılmazsa nane yağını şakaklarınıza sürün. Dikkat edin. Göze değerse yakar!
Doğru el yüz yıkamaya!( ihtiyacınızı giderirsiniz herhalde :-))
Yüzünüzü yıkarken yüz sabunu kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Sonra giyiniyoruz. Serbest giyinecekseniz mini beyaz bir t-shirt altına kot ya da buz mavisi pantolon çok şık durur.
Okul forması giyecekseniz şık bilekliklerle tamam olursunuz. Ve tabi ayakkabınız ve çantanızla da..
Giyinip saçınızı yapmaya başlayın. Ben ilk gün saçınızı açmanızdan yanayım! Hadi kızlar,açın saçlarınızı,gösterin güzelliğinizi...
Zaten akşamdan saçınızı yıkayıp bakım yaptığınız için,saçlarınıza kolay şekil verebilirsiniz.
Saçlarınızı ortadan ayırmayın. Yandan ayırıp açık bırakın. İlk günden daha cool bir izlenim oluşur.
Saçınızı da yaptıktan sonra artık yemek yiyebilirsiniz. Asla okula aç gitmeyin! Yemek almaya utanabilirsiniz. Aç kalırsanız başınız döner. Bayılabilirsiniz.
Sabahları bir fimcan türk kahvesi ya da hazır kahve için. Yanında da bir sandviç yiyebilirsiniz.
Son olarak çıkmadan önce parfüm sıkmayı unutmayın. 2 fıs yeterlidir.
Ben çilek kokulu bir parfümden yanayım. Ve ya simli bir parfüm olabilir. Şeker kokulu olsa fena olmazdı mesela :)
Takılarınızı da takın. Lütfen binbir renk bileklik takıp cool olduğunuzu sanmayın. Çok itici duruyor. En fazla üç bileklik takın. Ya da bileklik yerine çok şık bir saat takabilirsiniz.
Artık hazırsınız! Dışarı çıkıp ayakkabılarınızı giyin. Ayakkabılarınız nike olsun. Tabi çantanızda.
Evet arkadaşlar. Lütfen heyecan yapmamaya bakın. Lisede insan yemiyorlar ;)
* Umarım önerilerim hoşunuza gitmiştir. Lütfen isteklerinizi belirtin. Hepsini yayımlarım sıkıntı yok.
* Ve ayrıca arkadaşlar voteleri artırabilirmiyiz? Emek harcıyorum sonuçta.
Hepinizi seviyorum. Lütfen isteklerinizi özelden veya yoruma belirtin. Öpücüklerden bir demet ♥ ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Tavsiyeleri
RandomArkadaşlar kitabımda lise için tavsiyeler vereceğim. Kendi bilgilerimle ve emeğimle yazacağım. Heyecanınızı hafifletmek istiyorsanız bi okuyun derim ben :)