Aranızda fazla kiloları olan var mı?
Elbette ki vardır.
Eritmek istermisiniz?
Kim istemez ki..
Kilolular lütfen okuyun ve uygulayın. Bir zamanlar ben çok kiloluydum ve irademe sahip çıktım. 3 sene boyunca asla abur cubur, ekmek, yağlı şeyler yemedim. Sebze yedim, diyet süt içtim vs..
Sonunda ideal kiloya kavuştum. Boyum da uzamıştı bu sayede. 1.69 boyunda, 55 kilo bir kız oldum. Bu beni mutlu etmişti. Zayıfladıkça yüzüm güzelleşiyordu.
Lütfen okuyun ve uygulayıp kilo verin ..- Öncelikle irade.. İrade çok önemli. Nefsinize söz geçirebilmelisiniz. Bunu yaparsanız zayıflarsınız.
- Kızartma, cips, dışarıdaki yiyecekler,domdurmalar,çikolatalar, abur cubur olan herşey. Hem sağlığa zararlı, hem de aşırı kilo yapıyor. Bunları bırakın.
- Beyaz ekmek tüketmeyin. Onun yerine çavdar ekmeğini tavsiye ederim. Kepek ekmeğini tavsiye etmem çünkü güvenilir değil. Bazıları kepek yerine kakao koyuyorlarmış.
- Akşam 6-7 den sonra yemeyi kesin!!
- Bol bol yeşil çay tüketin. Günde iki drfa mesela. Metabolizma hızlandırıyor. Daha kolay zayıflarsınız.
- Türk kahvesi,haşlama yumurta vs. çok tok tutuyor. Sabahları ikisini yiyebilirsiniz.
- 2,5-3 litre su için!! Su kalorisi olmayan tek maddedir. Ve yağları eriterek vücüdunuzdan geçer.
- Son olarak spor yapın. Yüzün, ve ya sevdiğiniz bir aktiviteyi yapun. Yada böyle bir imkanınız yoksa, evde egzersiz yapabilir, sevdiğiniz eğlenceli şarkıları açıp dans edebilirsiniz.
- Diyet yapmak aç kalmak demek değildir. Tamamen aç bırakızsanız kendinizi, bayılabilirsiniz. Sağlığınızı tehlikeye atmayın.
Önerilerim bu kadar. Arkadaşlar inanın bana tecrübe konuşuyor burada :)
Bunları uygulayın birkaç sene içinde gerçekten farkı göreceksiniz.
İstek bölümlerinizi yazın canlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Tavsiyeleri
RandomArkadaşlar kitabımda lise için tavsiyeler vereceğim. Kendi bilgilerimle ve emeğimle yazacağım. Heyecanınızı hafifletmek istiyorsanız bi okuyun derim ben :)