Okul öncesi akşam, çok heyecanlı olmalısınız. Bu yüzden güzelce bakımınızı yapıp uyumalısınız.
İlk önce banyo yapmalısınız. Meyveli bir duş jeli güzel kokmanızı sağlayacaktır.
Güzel bir banyodan sonra saçlarınızı havluya sarın ve bakıma başlayın.Size önerebileceğim bir arındırıcı peeling var.
Daha önce denedim ve çok işe yarıyor. Muhakkak okul öncesi gece deneyip yatın. Farkı göreceksiniz.Malzemeler:
- 1 tatlı kaşığı toz kahve
- 1 çay kaşığı zeytinyağı
- Aldığı kadar bal
Malzemeleri kıvamı oluşana kadar karıştırıyoruz.
Sonra yüzümüze sürüp kuruyana kadar bekliyoruz. Elimizle ovalayıp yıkıyoruz.Yüzünüz gerçekten yumuşacık olacak. Emin olun.
Sonra ayaklar için bakım yapmalıyız tabi.
Sıcak yarım kova su hazırlayın . 1 ya da 2 yemek kaşığı karbonatla iyice karıştırın ve ayaklarınızı sokun. Bunu yaparken ayni zamanda vücudunuz da gevşer. ( bunu aynı şekilde el tırnaklarınıza da uygulayın)
Daha sonra el ve ayak tırnaklarınıza şeffaf oje sürün. Sonra ellerinize bir el kremi ya da hijyen jeli sürün. El kremi olarak hep kullandığım ve çok sevdiğim rosense nemlendirici el kremini tavsiye ederim. Elinizde vıcık vıcık kalmıyor ve yumuşuyor. Aynı şekilde ayaklarınıza da sürebilirsiniz.
Bunları yaparken saçlarınız kurumuş olacak. Havluyu açın ve saçlarınızı yavaş hareketlerle tarayın. Kırmamaya dikkat edin.
Saçınıza Schwarzkopf gliss saç spreyimi kullanabilirsiniz. Harika derecede yumuşatıyor ve parlatıyor. Ya da elidorun saç kremlerinden birini sürebilirsiniz. Ama abartmadan..
Saçlarınızı taradıktan sonra da açık bırakıp yatabilirsiniz.
Söylediğim bakım uygulamalarını yalnızca okul öncesi akşam değil hep yapabilirsiniz.
Böylece rahatlamış olursunuz.*Önerilerimi beğendiniz mi?
* Yorum olarak isteklerinizi yazabilirsiniz. Vote gelirse sevinirim.
Sizi çok seviyorum! Öpücüklerden bir demet♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Tavsiyeleri
RandomArkadaşlar kitabımda lise için tavsiyeler vereceğim. Kendi bilgilerimle ve emeğimle yazacağım. Heyecanınızı hafifletmek istiyorsanız bi okuyun derim ben :)