İlk Gün Okulda Neler Oluyor? (istek)

1.7K 46 26
                                    

Arkadaşlar ben ilk gittiğimde çok heyecanlıydım. Ama öyle burdaki amatör kitaplardan okuduğunuz gibi saçma salak şeyler olmuyor. Açık konuşmak gerekirse.

Sınıfıma girdim. Normal bi şekilde yürüdüm orta sıra boştu şansıma ben de oraya geçtim. Çok geçmeden yanıma bi kız oturdu tanıştık konuştuk falan.  Onunla beraber okulu gezdik kantinin yerini öğrendik birşeyler alıp yedik.

Öğretmenkere kendimizi tanıttık tabi ingilizce öğretmeni ing. Tanıttırdı bizi. İngilizcem su gibi zaten o yüzden ben hemen kendimi tanıtıp oturdum.

Üst sınıfardaki insanlara göz attım biraz.   Tumblr kızları gibiydiler aynı. Kimisi saçının uçlarını rengarenge boyamış, kimisi de giyinişiyle zaten nasıl biri olduğunu ele vermiş :)   (anladınız siz )

Zaten o yanıma oturan kızla şuan kankayız :)

Arkadaş ortamınız yavaş yavaş çoğalıcak zaten. Merak etmeyin.

Arkadaşlarınızı iyi seçin lise çol farklı bir ortam.

Kimseyle sevgili olmayın çok saçma boktan bi iş zaten. Bizim okulda kız erkek arkadaşlığına bile izin vermiyorlar çünkü bu iş sonradan başka şeylere dönüşüyo ve kız için kavga ediliyo birbirlerini öldürüyolar erkekler.

Günde 3 saat ders çalışın bu arada  ben çok faydasını gördüm.

İşte böyle. İlk gün size kimse bulaşmaz siz kimseye bulaşmadıktan sonra. Merak etmeyin.

Doğal davranın.

Bu kadar.

Arkadaşlar ben yaz bitmeden biraz daha denize girmek istiyorum kısa bi  süre yazamayabilirim kusura bakmayın. Siz yine de isteklerinizi yazın ben tatilden dönünce yayımlıycam. Siz seviyorum iiyki varsınız saolun..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin