Uzun bir aradan sonra merhabalar! Bu bölüm de sıra Yengeç burcuna geldi. Yengeç burcu genel olarak duygusal olmalarıyla bilinirler. Yardım etmeyi sevseler de bencil olmadıklarını söyleyemeyiz. Sinirlendiklerinde çok can sıkıcı olabiliyorlar. Herkese çok çabuk güvenme özelliğine de sahipler aynı zamanda. Bu burcun iki cinsiyeti de aşkı arar ve bu yüzden çok fazla partner değiştirebilirler.
Koç&Yengeç
Başlarda yengeç koçun tam istediği karaktere uyduğunu düşünecektir. Sert mizaçlı ancak romantik, ilgili, kıskanç ve pozitif enerjili. Ancak zaman geçtikçe koçun asabi yapısı yengecin hassaslığı karşısında fazla gelecektir. Aynı zamanda da yengecin sempatik ve merhametli yapısından dolayı insanlara fazla yakın olması koçun kıskançlık krizlerine girmesine sebep olacaktır.
Arkadaşlık yüzdesi: %35
Aşk uyumu yüzdesi: %50
Boğa&Yengeç
Birbirlerinin ruh eşini bulmuşlardır. İkisi de evcimen, içe kapanık ve duygusaldır. Bu ilişkide olumsuz olabilecek tek şey yengecin dengesiz ruh halidir, ancak boğa fazlasıyla sabırlı olduğu için birbirlerini seviyorlarsa bunun da üstesinden geleceklerdir. Boğa çok sabit biri olduğu için yengeç zaman zaman bu sabitlikten sıkılabilir, ilişkinin monotonlaşmaması için biraz daha sosyalleşmeleri ilişkinin ömrünü daha da uzatacaktır.
Arkadaşlık yüzdesi: %90
Aşk uyumu yüzdesi: %95
İkizler&Yengeç
İkisi burçta sempatik olduğu için ilk tanışmada çabuk kaynaşabilirler. Yengeç düş gücü yüksek bir burçtur ısrarlı ve beceriklidir. İkizler kolaylıkla uyum sağlayabilir yengece ama yengeç duygusal bir burçtur yani ilgi ister. İkizlerse olaylara karşı nötr bir tavır takınabilir. Bu tavır yengeci üzer ve kırar. Ve yengeçler kolay kolay üzüntüleri atlatan bir burç olmadığı için uğraş ister.
Arkadaşlık yüzdesi %60
İlişki yüzdesi% 65
Yengeç&Yengeç
Duygusallıktan boğunulunma kapasitesi olan bir ilişki. İki burçta birbirine pek bir şey katmaz ama yine de ikisi de ilgiyi sevdiği için çok fazla sıkılacaklarını düşünmüyorum. Birbirlerine diklenmezlerse huylarına gitmeye çalışınılırsa fazlasıyla uyumlu olacaklarını düşündüğüm bir ilişki ancak ikisinin de fazla evcimen olması erken evlilik hayali kurdurabilir dikkat!
Arkadaşlık yüzdesi: %60
İlişki yüzdesi: %75
Yengeç&Aslan
İki burcun da fazlasıyla yıpranacağı bir ilişki çeşidi. Aslan (diğer ateş burçları gibi) heyecanlı ve hareketlidir. Yengeçse sakinlikten yanadır. Aslan gece klüplerinde eğlenmek isterken yengeç evde oturup televizyon izlemeyi tercih eder. Kavgalarında ise yengecin zehirli lafları gururlu aslana dokunur ve aslan çileden çıkar. Sadıklık ikisinin de ortak noktası olsa da yeterli olmayacaktır. Kısacası pek oluru olmayan bir ilişki.
Arkadaşlık yüzdesi: %45
İlişki Yüzdesi: %30
Yengeç&Başak
Her ne kadar toprak ve su uyumlu olsa da bence pek uyumlu olmayan iki burç. Başak duygularındansa mantığıyla hareket etmeyi sever yengeçse duygularıyla. Birirlerine anlam veremeyeceklerdir. Ancak başak konuşmayı, fikir paylaşmayı çok sever yengeçse yeni şeyler&hayaller duymayı sever bu anlamda uyumlulardır. Başak burcu eleştirmeyi biraz bırakıp yengecin duygularını anlarsa yengeçte tüm hissettiklerini karşıya aktarmazsa yine de uyumlu olabilecek bir ikili
Arkadaşlık yüzdesi: %55
İlişki yüzdesi: %60
Yengeç&Terazi
Bir çok astroloji sitesinde uyumsuz oldukları söylense de dengesizlikler aşılırsa bence çok başarılı olabilecek bir ikili. İkisi de ilişkiler de duygusallık arar. Ancak başlarda ilgiyi seven terazinin bir süre sonra özgürlük duygusu ağır basıp yengeci kırabilir ya da yengecin gereksiz duygusallığından(teraziye göre) terazi burcu sıkılıp kabalaşabilir. İlişkiye heyecan katacak yeni yerler, yeni şeyler bulunursa uzun soluklu ve filmlerde ki aşkı aratmayacak bir ilişki sağlanabilir.
Arkadaşlık yüzdesi: %80
İlişki yüzdesi: %75
Yengeç&Akrep
Fazlasıyla uyumlu olduğunu düşündüğüm bir ilişki. Akrep genelde endişeli bir burçtur ve yengeç onu kolayca sakinleştirebilir. Akrepse yengece her zaman aradığı güveni sağlayabilir. Yoğun ve tutkulu bir ilişki olur. Bu ilişki de çıkabilecek sorun ise endişeli akrebin insan canlısı yengeci kıskanması olur ancak yine de bunu aşabilirler. Ayrıca kendi içlerine fazla kapanık bir çift olmaları zamanla problem yaratabilir.
Arkadaşlık yüzdesi: %85
İlişki yüzdesi: %90
Yengeç&Yay
Pek rastlanmadık bir çifttir bu ikili. Yine diğer ateş burçları gibi yay da hareketlidir ve yaşam emellerinden biri gezmektir. Yengeçse evde oturmayı, dinlenmeyi sever. Yay'ın hareketli yaşamına ve konuşkanlığına yengeç ayak ayak uyduramaz. İkisi de alıngan olduğu için çok fazla birbirlerini kırabilirler. Yayın pekte sadık olmayışı yengeci daha da çıldırtır ve baskı yapmaya yönlendirir, baskıya dayanamayan yaysa kaçar.
Arkadaşlık yüzdesi: %20
İlişki yüzdesi: %30
Yengeç&Oğlak
Zıtların çekimi olabilecek bir ikili. Oğlak göstermese de duygusaldır ve yengeç onun duygusallığını ortaya çıkaracaktır. Ancak şöyle bir sorun olabilir ki yengeç burcu sürekli ilgi bekler oğlaksa aşka karşı ilgisizdir ve daha çok işine önem verir. Eğer yengeç bunu aşabilirse ya da oğlak yengeçle daha fazla ilgilenirse aşınılmayacak bir sorun değil.
Arkadaşlık yüzdesi: %80
İlişki yüzdesi: %80
Yengeç&Kova
Ne kadar anlamlandıramasam da çok fazla gördüğüm bir ikili. Kova başağın daha yenilikçi ve özgürlüğü seven hâli aynı zamanda yeni şeyleri keşfetmeyi de sever. Yengeçse onu hayran hayran izlerken büyüsüne kapılır ama bi süre sonra kovanın özgür ruhluluğundan dolayı ikisi de yıpranır kova ne kadar ilgiyi sevse de bu kadar duygusallığa dayanamaz ve ikisi de üzülerekte olsa ilişkiyi bitirir.
Arkadaşlık yüzdesi: %70
İlişki Yüzdesi: %35
Yengeç&Balık
Duygusallığın dibi olan bir ilişki daha. Sürekli birbirlerine hayallerinden bahsedebilecekleri bir ikili. Ayna etkisi gibi, durum böyle olunca alınganlıkları ve dengesizlikleri problem çıkarabilir. Çok sakin bir hayat süreceklerdir ta ki balık hayallere kapılana kadar. Balık aldatmaya yatkın bir burç olması bu ilişki de büyük bir sorun yaratacaktır. Kısa solukta mükemmel bir ilişki gibi olsa da zamanla sıkınılır
Arkadaşlık yüzdesi: %45
İlişki yüzdesi: %50
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burç Uyumu
SonstigesAşkın her tonu için size uyum yaratacağız. Gerçek aşkı bulmak sanıldığı kadar zor değil mi? Burçlar ve uyumları siz ve sizin gibiler için yardımcı...