III. Bölüm: Boğa Burcu'nun uyumu

2.9K 41 28
                                    

Boğa burcu zodyağın 2. burcudur. Koça göre daha tutarlı bir burçtur. Genel özellikleri arasında uyumlu kişilik, yemeği seven bir yapı, kararlılık özelliği baskın olan, prensipleri olan, tembel ve inatçı bir burçtur.

Bu burcun kadını ve erkeği yine koçun aksine birbirine çok benzer. İkisi de ilişkide güven, durağan ve huzur ister.

Koç&Boğa

      İki tarafında kendinden bir şeyler katması gereken bir ilişkidir. Koçun tersine, boğa daha çok sabit düşünceli ve risk almayı sevmeyen biridir. Ancak ikisi de kıskanç ve romantiktir. Bu açıdan birbirlerini anlayabileceklerdir. Bu ilişki uzun vadede başarılı olabilecek potansiyele sahiptir. Yeter ki boğa burcu koçun temposuna ayak uydurabilsin.

Arkadaşlık yüzdesi: %45

Aşk uyumu yüzdesi: %55

Boğa&Boğa

Bu ilişki de iki tarafta kıskançtır ve durağanlığı sever. Birlikte en büyük eğlenceleri şarap tadımı olabilir. Bir boğa'ya göre 'Kalbe giden yol mideden geçer.' sözü doğrudur. Boğalar başta aradıkları ilişkinin bu olacağını düşünürler ancak bir süre sonra sıkılacaklardır. İkisi de fazlasıyla sadık ve sıradanlıktan hoşlanan bir yapıda olduğu için ayrılmaktan da korkarlar ilişki uzar ve kendi kendine biter.

Arkadaşlık yüzdesi: %85

Aşk uyumu yüzdesi: %70

Boğa&İkizler

İkizler burcu, boğa burcunu açacaktır. Yenilikçi ve heyecanlı yapısı boğa burcuna yaşam enerjisi verecektir ancak bir süre sonra ikizlerin dışa dönüklüğünden dolayı onunla ilgilenmediğini düşünecek ve ikizlerden uzaklaşacaktır. Aynı zamanda ikizler ne olduğunu anlamasa da boğanın ketum yapısından rahatsız olmaya başlayacaktır. Ayrıldıkları zaman boğa pişman ikizlerse enerjisini kaybetmiş hissedecektir.

Arkadaşlık yüzdesi: %50

Aşk uyumu yüzdesi: %55

Boğa&Yengeç

Birbirlerinin ruh eşini bulmuşlardır. İkisi de evcimen, içe kapanık ve duygusaldır. Bu ilişkide olumsuz olabilecek tek şey yengecin dengesiz ruh halidir, ancak boğa fazlasıyla sabırlı olduğu için birbirlerini seviyorlarsa bunun da üstesinden geleceklerdir. Boğa çok sabit biri olduğu için yengeç zaman zaman bu sabitlikten sıkılabilir, ilişkinin monotonlaşmaması için biraz daha sosyalleşmeleri ilişkinin ömrünü daha da uzatacaktır.

Arkadaşlık yüzdesi: %90

Aşk uyumu yüzdesi: %95

Boğa&Aslan

İkisi de sabit fikirli olduğu için çok kavgalı bir ilişki olacaktır. İkisi de ailenin lideri olmaya çalışacaktır bu da zaten kavgalı olan ilişkiyi daha da zora sokar. Aslanın çok para harcamasına para biriktirmeyi seven boğa anlam veremeyecektir.Bunun yanında kıskançlıkları ve sadıklıkları anlaşmalarında iyi bir etken olabilir. İki tarafta çabalarsa ilişki güzelleşebilir

Arkadaşlık uyumu: %50

Aşk uyumu yüzdesi: %40

Boğa&Başak

İki burçta toprak burcu olduğu için hayata bakış açıları benzer olacaktır. Boğanın para biriktirmeye olan yatkınlığı hesap yapmayı seven başak ile uyumlu olacaktır. Başakın kolay beğenmemesi ve duygusal olmamasını boğa garipseyecektir. Boğa burcunun güzelliğe olan düşkünlüğü ile başakın titizliğe ve güzel giyinmeye önemi iyi bir ikili olacaktır. Sonuç olarak çok belirgin kişilik farklılıkları yok ise bu çiftin iyi ilerleyememesi için bir sebep olmayacaktır.

Arkadaşlık uyumu: %75

Aşk uyumu yüzdesi: %85

Boğa&Terazi

İki burçta Venüs tarafından yönetilir. Bu yüzden güzelliğe ve lükse önem verirler. Bunun yanında terazi para harcamayı severken boğa daha çok paraya önem verir. İlişkinin karar veren tarafı boğa olur. Terazinin dengesizlikleri bazen boğanın canını sıkabilir. Bunun yanında terazi dışa dönük bir yapıda olduğu için boğanın sadık partner arayışını tatmin etmez. Bu ikili arkadaş olarak mükemmel bir uyum sergileseler de ilişki de uyum sağlanamaz

Arkadaşlık uyumu: %90

Aşk uyumu yüzdesi: %60

Boğa&Akrep

İki tarafında sessiz ve içe dönük olması sıkıcı gelebilir ancak birbirlerini çok iyi anlayacaklardır. Akrebin fazla duygusallığı boğaya zaman zaman çok gelebilir. Zıt burç oldukları için birbirlerine çok şey katacaklardır. İki tarafta cinselliğe önem verdiği için aralarındaki çekim kaçınılmaz olacaktır. İki tarafta Sabit düşünceli halini aşabilirse ilişki sorunsuz devam eder.

Arkadaşlık uyumu: %80

Aşk uyumu yüzdesi: %80

Boğa&Yay

Yayın keyifli, neşeli ve hareketli hali boğanın ilgisini çeker. Yayınsa boğanın gizemli tavrı ona yaklaşmasına sebep olur. Başlarda sorunsuz gibi ilerlese de yayın ilgiden çabuk bıkması ve boğanın monotonluktan hoşlanması ilişkide sorun teşkil eder. Ateş burçlarının en havai burcu Yay,boğanın sadıklık arayışını karşılayamaz. Yay en sonunda kaçar ve hâlâ aşık bir boğa acı çeker.

Arkadaşlık uyumu: %60

Aşk uyumu yüzdesi: %55

Boğa&Oğlak

İki burcun arasında ki ilişki daha çok abi-kardeş gibi olur. Boğa karşısında ki kışı duygusal olmadığı için kendi duygusallığını da kaybeder. İkisi de paraya önem verdiği için maddi durumları iyi olacaktır. Oğlak boğaya biraz daha duygusallığa önem verirse ilişkinin geleceği daha da parlak olacaktır. Ayrıca bu ikili mükemmel bir anne-baba olurlar.

Arkadaşlık uyumu: %50

Aşk uyumu yüzdesi: %85

Boğa&Kova

İlişkide boğanın sabit düşünceleri kovanın çılgın fikirlerinin altında kalabilir ve iki tarafta fikirlerini değiştirmek istemeyeceği için bu konuda tartışmalar yaşanabilir. Bunun dışında boğanın sanata ve güzelliğe olan düşkünlüğü ile kovanın yenilikçi yapısı uyum sağlar. Birlikte birçok farklı deneyim kazanabilirler iki tarafta isterse.

Arkadaşlık uyumu :%60

İlişki uyumu :%65

Boğa&Balık

Boğanın bir çok burçla olan ilişkisinde duygusal eksiklik hisseden taraf genelde boğayken bu ikilide balıktır. Balık hayalperest bir burç olarak bilinirken boğa gerçeklikte kalmayı tercih eder. Hâl böyle olunca ikisi de istediği ilişkiyi bulamaz. Balığın hassas ve sempatikliği boğanın sert kabuğunu kıracak ve gerçek yüzünü göstermesinde yardımcı olacaktır. İki burçta güzellikten hoşlandığı için ortak hobileri de olacaktır. Bu ikilinin arkadaşlığı fazlasıyla iyidir. İlişkideyse iki tarafta biraz gayret gösterirse daha iyi olacaktır.

Arkadaşlık uyumu: %80

Aşk uyumu yüzdesi: %75

Burç UyumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin