IV. Bölüm: İkizler Burcu'nun uyumu

2.5K 36 19
                                    




Koç&İkizler

Bu ilişki fazlasıyla eğlencelidir. İkizlerin enerjisi koç kadar yüksek olmasa da yüksektir. İki burçta yenilikten ve entelektüel şeylerden hoşlanır. İkizlerin sakin yapısı, koçun ateşini dengeler. Ancak hassas yapısı bundan kötü etkilenir. Eğer ilişkinin devam etmelerini istiyorlarsa koçlar daha düşünceli olmalı ve partnerlerini dinlemelidirler. İlişkileri hem arkadaşça hem de romantik olacaktır.

Arkadaşlık yüzdesi: %85

Aşk uyumu yüzdesi: %85

Boğa&İkizler

İkizler burcu, boğa burcunu açacaktır. Yenilikçi ve heyecanlı yapısı boğa burcuna yaşam enerjisi verecektir ancak bir süre sonra ikizlerin dışa dönüklüğünden dolayı onunla ilgilenmediğini düşünecek ve ikizlerden uzaklaşacaktır. Aynı zamanda ikizler ne olduğunu anlamasa da boğanın ketum yapısından rahatsız olmaya başlayacaktır. Ayrıldıkları zaman boğa pişman ikizlerse enerjisini kaybetmiş hissedecektir.

Arkadaşlık yüzdesi: %50

Aşk uyumu yüzdesi: %55

 İkizler & İkizler

Aslında dışarıdan bakıldığında aynı burçtan olan iki kişinin ilişkisi kimileri tarafından çok tercih edilmez. Bazı insanlar ise ortak nokta yüzünden çok tercih eder. Tabiki de her burç ve kişilik farklıdır ama genel olarak bakarsak ilişkideki iki tarafta konuşkan ve sempatiktir yani birbirleri arasında bir çekim olması kaçınılmazdır. Bunun yanında birbirlerine yeni şeyler deneterek ilişkinin monotınşaşmasını da önleyebilirler. Lakin iki tarafta kararsız ve ilişki de yüzeyseldir birbirlerine yeterince güvenmeyebilir ya da tüm eforlarını ilişkiye koymayabilirler. Eğer iki tarafta yürütmek istiyorsa bazı huylarını değiştirseler sorun ortaya çıkmaz.

Arkadaşlık yüzdesi %85

İlişki yüzdesi %75

İkizler&Yengeç

İkisi burçta sempatik olduğu için ilk tanışmada çabuk kaynaşabilirler. Yengeç düş gücü yüksek bir burçtur ısrarlı ve beceriklidir. İkizler kolaylıkla uyum sağlayabilir yengece ama yengeç duygusal bir burçtur yani ilgi ister. İkizlerse olaylara karşı nötr bir tavır takınabilir. Bu tavır yengeci üzer ve kırar. Ve yengeçler kolay kolay üzüntüleri atlatan bir burç olmadığı için uğraş ister.

Arkadaşlık yüzdesi %60

İlişki yüzdesi% 65

İkizler&Aslan

İki tarafta neşelidir. Aslan fedakar bir burçtur ikizlerin olumsuz yönlerine katlanabilir. Ama bu konuda biraz patronluk taslayabilir ve hatta bazı durumlarda tolerans veremez ikizlere. İkizler bunun karşısında havai hareketler yapıp ilişkiyi zora sokabilir. Kişiler bu ilişki için kesinlikle sabırlı olmalıdır. Konuşacak pek çok konuları olur ve ilişki fazlasıyla eğlenceli olacaktır

Arkadaşlık yüzdesi %80

İlişki yüzdesi %80

İkizler&Başak

Başak cana yakın ve alçak gönüllü bir burçtur. İkizler de uyumlu ve canlı. Görüntü olarak iyi bir çift oluşur insanların gözünde. Ama başak aceleci ve eleştiri yapmayı sever geleneklere sıkı bağlıdır. İkizlerin yenilikçi tutumu başağın düzenine ters düşer ve bir başak işleri kendi istediği şekilde düzene sokan bir burçtur. İkizleri sıkabilir yani. Sorunların çözümü için başak dikkatini ikizlerse iletişim becerisini kullanırsa problemler aşılabilir.

Arkadaşlık yüzdesi %60

İlişki yüzdesi %60

İkizler &Terazi

Terazi diyince akla ilk gelen şey romantikliği ve aşka aşık olması gelmelidir insanın aklına. Bu ilişkide ikizler duygusuz taraf konumuna düşebilir. Yani ikizler eğer bir teraziyi seviyorsa ona jest yapmaktan çekinmemelidir. Bu terazinin ona bağlanmasını ve alınganlık yapmamasını sağlar. Eğer bunları yapmazsa bir ikizler başka bir gün terazi sevdiğini biriyle flört ederken görebilir. Terazi dengesizdir bu konuda ona sahip çıkılması ve ilgi gösterilmesi gerekir. Terazi güzelliğe düşkün bir burçtur sevimlidir ikizler bu yönünden muhakkak etkilenir. Kısaca ikizler ilişkide terazinin fikrini değiştirmesini istemiyorsa ona ilgi göstermesi yeterlidir.

Arkadaşlık yüzdesi %70

İlişki yüzdesi %80

İkizler&Akrep

Akrep cazibeli bir burçtur cinsel yönden en güçlü burçtur diyebiliriz. İkizler de buna çabuk kapılacaktır. Akrebin yüksek hayal kurma yeteneği ikizler mutlu eder. Kararlı ve anlayışlı akrep ikizlerin yeniliklerine açıktır ama bazı akrepler dik kafalılık gösterir yani istediği yöntemi seçer. İkizler buna tolerans etmelidir. Kıskanç akrep ikizlerin bu havai davranışlarına da sinirlenebilir. Ben merkezi yönüyle ikizleri sıkabilir.

Arkadaşlık yüzdesi %50

İlişki yüzdesi %55

İkizler&Yay

Yay açık zihinli adaptasyonu yüksektir. Aynı zamanda dışa dönük ve neşelidir. Buraya kadar olan her bilgi ikizlere tam olarak uyar ama lakin tabiki mükemmel uyum diye bir şey yoktur. Çünkü yay çabuk sıkılan ve aynı zamanda sabırsızdır. İkizlerin yenilikçi yapısından bıkabilir. Aynı zamanda dindar oluşu ikizlerin yapısıyla da ters düşebilir. Yayın ani ilgi isteğini de ikizler veremez. Yay çaba gösterirse ikizler de aşırı uçuk fikirler önermezse güzel bir ilişki doğabilir.

Arkadaşlık yüzdesi %70

İlişki yüzdesi %75

İkizler&Oğlak

Oğlak soğuk görünüşe sahip bir burçtur. İkizlerin neşeli yapısı ona anlamsız gelebilir. Daima mesafeli bir yapıya sahiptir. İkizlerin cana yakın yapısına ters düşer. Yalnız kalmayı sever.Ama istekli dayanma gücü yüksektir. İkizlere katlanabilecek bir burçtur. Disiplinli ve plancı oluşu ikizlerin eğlence anlayışına uymayabilir.

Arkadaşlık yüzdesi %50

İlişki yüzdesi %60

İkizler&Kova

Mucit idealist entelektüel kovayla yeniliğe açık çabuk kavrayan ikizler. Aralarında hemen bir bağ oluşur. Kovanın değişikliği seven reformist yanını bir ikizlerden daha iyi kimse benimseyemez. Ama kovanın aynı zamanda bazen tuhaf ve sabit fikirli olduğunu unutmamak gerek. İkizlerin huzursuz yapısı buna pek müsait olmayabilir. Tartışmayı da sever kovalar ikizler burcu mantıklı davranırsa kavgaya dönüşmeden çözümlenir iş. Genel olarak çok güzel bir ilişki çıkabilir.

Arkadaşlık yüzdesi %90

İlişki yüzdesi %80

İkizler&Balık

Balık burcu deyince akla ilk duygusallık gelir. Yüzeysel bir ikizler ve duygusal bir balık. Aralarındaki iletişimin güçlü olması gerekir. Hassas yapısına ikizler mantıkla yaklaşmalı ve balığı kırmadan dinlemelidir. Yani konuşkan yapısını biraz kenara bırakmalıdır. İkizlerin neşeli ve sempatik yapısına çabucak kapılır balık. Anlayışlı bir balık İkizlerin düşüncelerine gereken ilgiyi ve saygıyı gösterir.

Arkadaşlık yüzdesi %45

İlişki yüzdesi %60


Burç UyumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin