Yaz Tatili

66 4 2
                                    

Bölüm şarkısı
Toygar ışıklı; sen yanımdayken

Off babamın işleri yüzünden gene taşınmak zorundayız ama ben arkadaşlarımı bırakıp gitmek istemiyorum artık yeter hep arkadaşlarımdan ayrılıyorum canıma tak etti. Ben kendimi tanıtmadım öyle değil mi? Benim adım Deniz Soyar evet soyadımdan ben bile nefret ediyorum. Soyar nedir ya mandalina soyar, elma soyar benimle böyle dalga geçiyorlar. Hatta Deniz karı kız soyar diyenler bile var ama sadece erkekler şimdi siz diyorsunuz biz senin cinsiyetini anlamadık Deniz adını hem kız hemde erkekler kullanıyor. Şey ben kızım neyse ben bugün yaz kampına gidiyorum umarım çok eğlenirim benim bu düşüncelerimden ayıran kamp sorumlusu sedat hocanın sesi oldu.
"Deniz sen Liman ile kampı gez o daha önce de geldiği için buraları avucunun içi gibi bilir"
Hica bunları deyince yanıma bir meteor geldi.
"Merhaba ben Liman"
"Merhaba bende Deniz bi dakika 'hocam ben bunla gezmem bana başka birini gönderin' şey özür dilerim ama seninle gelemem"
"Deniz hayır sen Liman ile gideceksin zorundasın diğerleri eşleşti bile kimse kalmadiği için Liman ile gideceksin"
"Hocam beni siz gezdiremez misiniz?"
"Hayır benim işlerim var size iyi eğlenceler"
Ayaklarımı yerlere vura vura yürümeye başladım küçük bi kulübenin önünde durduk.
"Evet burası bizim kulübemiz yani yatakhane gibi bişey ama iki tane oda var ve iki kişilik"
"Ne bide ben seninle mi kalacağım tamam gezdireceksin ama ben senke aynı çatı altında uyumam banane"
"Bende sana meraklı değilim ama mecbur başka kulübe kalmadı yoksa bende memnun değilim kezban"
" sen bana kezban mı dedin kezbanı akşam göreceğiz canım" tabi ki de güzel güzel giyinip onu çıldırtıcam.
Bana kızmayın o hak etti. Bana 'kezban' dedi. Neyse ya akşam olsun.
"Ne düşünüyorsun Deniz"
"Hiç hadi diğer yerleride göster"
"Peki"
Sonra kamp ateşi yakılan yeri gösterdi. Birden elimi tutup veni koşarak bir yere götürdü.
"Burası neresi Liman"
"Burası hobi kulübesi burda istediğimizi yapıyoruz bende en çok burayı seversin diye seni buraya getirdim bğendin mi"
"Beğendim neyse ben çıkıyorum" dedkm ve arkamı dönerek yürümeye başladım sonra bi anda kolumdan biri çekti ve direk burun buruna geldik çok yakındık fazka yakız kim olduğuna baktım bu Liman idi.
"Ne var Liman"
"Hiç san bir şey gösterecektim ama neyse"
"Peki göster"
"Boşver"
"Ya bak merak ettim lütfen"
"Peki cadı beni takip et"
Dedi bende onu takip etmeye başladım. Tahtalar ile uğraşılan bir yere geldik.
"Burda mı göstereceğin şey"
"Evet"
Dedi ve yanımdan ayrılıp biraz sonra elinde tahtadan yapılma bir gemi ile geldi.
"Bunu kendi denizinde yüzdür olur mu?"
Gülümsedim.
"Olur bu...bu çok güzel"
Dedim ve ona sıkıca sarıldım ilk önce şasırdı. Sonra o da kollarını bana doladı sonra kafama dank etti. Ben ona sarılmıştım hemen geri çekildim.
"Teşekkür ederim"
"Önemli değil beğendin mi"
"Çook"
Gülümsedi.
Gülümsedim.
"Şey beni kulübeye götürür müsün?"
"Tabi"
Dedi ve yola çıktık. Birkaç dakika içinde kulübenin önünde idik. Sonra beni mutlu ettiği için ona az önce kurduğum planı uygulayamacağım geldi sonra da parmaklarımız üstüne çıkarak onu yamağımdam öptüm ve hemen kulübeden içeri girdim.

Liman'ın Ağzından

O...o az önce bana sarıldı. Neyse önemsiz bunları düşünürken kulübenin önüne gelmiştik. Sonra Deniz parmaklarının üstünde yanağımdan öptü ve hemen kulübenin içine girdi.
O beni öpünce içimde ne bileyim daha önce sadece bir kere bile yaşamadığım bir duygu oldu. Bende ardındna içeri girdim. Ama iceride yoktu sanırım odasında bende odasına gittim kapıyı çalmadan açtığım için bir anda büyük bir çığlık koptu. Karşımda sadece uzun bir
t-shirt vardı.
"Liman çık dışarı"
Arkamı dönerek.
"I şey bugün ateş başında toplanıp takımlar belirlenecek"
"Ne diyorsun ya Liman"
"Sen yeni geldiğin için bilmiyorsun sanırım"
"Neyi bilmiyorum"
"Ya şimdi bi kırmızı takım var birde mavi ama büyük ihtimalle sende mavilerden seçilirsin bende mavilerdeyim"
"Peki şimdi bana dönebilirsin"
Döndüğümde ise altında kıçını zor kapatan bir şort vardı.
"Deniz bu ne"
Diyerek şortunu gösterdim.
Önce şortuna sonra bana bakarak.
"Şoort"
"Bende onu diyorum çok kısa daha izun bişey giy"
"Sanane ya nesin sen benim annem? Hayır babam?hayır onuda geçtim sevgilim? Yone büyük bir hayır"
"Zaten yakında sevgilin olcam"
Diye mırıldandım onun duyamayacağı bir şekilde onun dediği şeyle olduğum yere çivilendim.
"Deniz'ime Liman olur musun"
"Dedi Denizz mavisi gözleriyle Liman'ın neredeyse ırzına geçecek olan kız"
Sözlerime göz devirdi.
"Ben ciddiydim ma neyse bazıları beni ciddiye bile almıyor"
Dedi ve önümden geçerken kolundan tuturak yönünü bana çevirdim.
"Dedi Liman'ın Deniz'i"
Dedim ve dudaklarına yapıştım. Önce şaşırdı. Sonra ise ellerini göğsüme koyarak beni ittirmeye çalıştı. Bende geri çekildim. Sonra bana tokat attı.
"Salak o benim ilk öpücüğümdü.
Dedi ve gitti.

Deniz'in Ağzından

Benim ilk öpücüğümü almıştı bende o sinirle çıkıp kamp ateşinın olduğu yere gittim. Takımlar belirlendi. Mavi takımdaydım. Sonra mavi takımdakilerle şişe çevirmece oynadık tabi burda Liman' da vardı.
Neyse şişeyi çevirdim mert ile benim aramda durdu. Mert soruyor ben cevaplıyordum.
"Doğruluk mu cesaret mi?
"Doğruluk"
"Ilk öpücüğünu kime verdin?"
"Liman'a ama ben istemedim kendisi aldı."
Dedim herkesten bi ooooo sesi yükselirken ben somurtuyordum.
Sonra Mert şişeyi çevirdi. Liman ve benim aramda durdu. Liman soruyor ben cevaplıyordum. Onun sormasını beklemeden.
"Cesaret"
Dedim
"Oyun boyuca kucağımda otur."
"Hayır başka bişey söyle."
"Olmaz yapmassan ceza vereceğim."
"O zaman ceza ver."
"Peki cezan beni öpmek"
"Sen ne yapmaya çalışıyorsun ya ben oynamıyorum"
Dedim ve kalktığım gibi kulübeye gittim ve odama geçtim. Sinirden ağladım. Öylece uyuya kalmışım.

Sabah

Uyandığımda yanımda Liman vardı. Onu görür görmez bağırdım.
"Liman benim odamda ne yapıyorsun."
"..........."

Arkadaşlar gece saat 05.30 gibi falan yazdım o yüzden bu kadar kısa pardon.
Arkadaşlar bide liatbin devami 5 yorum 5 begeni sonra gelecektir.

Yaz KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin