Ayy çok güneş. Ben bu güneş yüzünden uyanmak zorunda mıyım?degilsin deniz. Ama uyanmak zorundasın. Saate bak 11 e geliyor ve sen hala yataktasın kuzum. Hey 11 mi? Evet cnm yaaa. Ay bi kes iç ses sana sormadım.
Elanın yatagına baktım. Tabi kiii uyumuyor. Hatta yatakta yok. O zaman mutfagaaaaaa hucuuuuuuummm.... Ela bizle kalacagı için onada yatak aldık. Kız 1 sene boyunca yerde yatacak hali yok. Taşındıklarında götürürler. Ya da bi dk. Nie götürüyolar? Götürmek için. Çünki götürmek için ötürülebilme olasıgılının olasılıgı % 99. Benim iç sesim diye demiyorum çok akıllıdır, hemde bayaaa fazla. Fazla oldugu için kullanmadıgı oluyor. Tmm be sustum.
" Ooo günaydın gençler. " dedim.
" Gençler mi? Kızım yüzümüz kırıştı kör müsün ? " diyen anneme göz devirdim. Neresi yaşlı be bunun fıstık gibi hatun. Kendini begenmiyor ya." Annecim yüzü kırışmış tek bir insan görüyorum masada oda emin ol babam la sen degilsin. " dedim yanagını öperek ve elanın yanına oturdum.
" Hadi ya, kimmiş o deniscim ? " yok artık üzerine alınmış olamazsın. Olmaz, olamayor, olamayorudu. Ben çatlak abime diyorum. O kendine alınıyor. Bu olmadı... Ben şok, ben adese, ben bim. Şaka yaptım gülün! Akdjdjsk....
" Tabiii kiii benim yahuşuklu abim. Beni kıskanınca yüzü kırışıyorda. Fark etmemiş olman normal degil ela." dedim. Yes I do. I'm freedom. Extirim time... Neyse bu kadar ingilizce yeterli. Abimi sinir etmenin keyfini yaşıyor bulunmaktayım susun. Agzını açtı, kapadı, nefes aldı. Ve
" Abicim her seferinde gıcık olmak zorunda degilsin. Bide piknik diyorsun baba ben gitmem piknige falan baksana size dedim bu kız rahat bırakmaz diye. " he tabi tabi, kesin gıcıgımdır zaten he, he yakuşuklu he. Aha bi dakka piknik mi didin sen. Valla bi daha yapmayacam söz. Yemin ederim. Yok yok edemem o kadarda uzun boylu degil yakuşukluu...
" Abicim özür dilemezdim ama işin sonunda piknik var ve bizi yanlız bırakmayacagını ikimizde biliyoruz. Şimdi biz kısa şortlarımızı giyeriz sonra bizimle yaşıt erkeklerle voleybol oynarız. Tabi sen olmayınca rahat ta ederiz. Aslında düşündümde gelme sen gelme!" benden iyi oyuncu olur ha. Filmin ismide ' Abiyi kışkırtma yolları. ' senaryo zaten belli.
Abimsiz piknigin eglenceli olmayacagını hepimiz biliyoruz. O yüzden geliyosun yakuşuklu.
" Tabi bende sizin bacagınızı nasıl kırıyorum görürsünüz. Kızım bensiz eglenemezsiniz ki. Siz bensiz bir hiçsiniz." tabi kesin hiçizdir. Tamam sensiz olmaz ama hiçte hiç degiliz çünki hiç olmak bir hiçliktir. Tmm sakin sustum.
" Tamam abi o zaman geliyosun. " dedim. Ben dedim ulen!
" Geliyorum " he gel zaten. Sen gel. Benim kafa gitti.
******************************
Piknige gelmiştik. Ve ahmet kaya dinleyerek tabi ki. Kasetleri takıp takıp çalıyor adam. Yani babam. Şarkıyı ben ezberledim yeminle.
" Ela voleybol. " eşofman takımlarımızı giyinmiştik ve rahattık. Oley. Nie bu kadar heyecan yaptıysam? Bende bilmiyom. Bayadırlı gelmemiştik piknige bundan dolayı olabileeeerr.
" Olur. " kalktık. Ve oynamaya başladık. İpi agaçtan agaca baglamıştık ve bizim filemizdi ip. On adım geri gittik ve taş koyduk. Neden mi? Dışarı çıkarcak ve sayı alcam. Akıllı ben. Alkışlayın. Sksksksmjjj
" Başla " dedim, ben dedim, elaya dedim, demek için agzımı açtım, ben olmak bunu gerektirir sus.
" Tamam, iyi olan kazansın. " dedi, ela dedi , bana dedi , iyi olan kazansın dedi, agzını açarak dedi. Ama bir sorun var benim kadar güzel diyemedi. Çünki ben olmak. İkileee... Yanlız çok pis hırs yaptım hayırlısı. Ama kendim kendimi gaza getirdim buda bi delilik. Vazgeçtim ben olmak ayrıcalık degil ben olmak kocaman saçmalık...
" Mangallar oldu, hadi gelin. " diyen babama teşekkürlerimi yolluyor, sevdigimi belirtmek istiyorum. Yorulduk ya ben elanın voleybol takımında oldugunu unuttum gençler. O kazandı tabi kız voleybolcu diyom size sayamadım resmen. Ama eglenceliydi. Emegi geçen herkese tşk. Yani bizeee ay biz olmak.
Salata, mangal, kola, en sevdugum... Tatlı olarak dondurma var. Annem büyük kaba buz koymuş ve dondurmayı onun içine koymuş yani erimeyeceeeekk...
" Hm elinize saglık valla mütiş bayadırlı yemiyoduk. " dedim. Agzımda yemek var biraz hışırtılı çıkmıştı. Aggg ayıp ulan.
" Ahahaaa agzında yemek varken konuşmasaydın iyiydi deniz." slk snane,mal geri,
" Sanane abi sanane yaww "
" Midem bulandı akıllı. " modom bolondo okollo... Çatlak kafalı, jabon suratlı, 47 kromozomlu ama down sendromlu olamayıp, amip beyinli ingiliz askeri. Ay yeter sinirimi aldım. Ahahahajjn
Anneme yardım ettik. Maç yaptık, babam, ela. Ben ve abim aynı takımdayız. Ve ben abimle öggg. Neyse yawww bir oyun sankimmm..
" Goooooll " ela bagırdı. Babam bize gol attı. Ya ben kaleci olursam tabi gol atarlar. Abime de yazıklar olsun bir gol atamadı.
" Neresi gol baba, faol yaptın. Gol falan degil." tabi abi sen şuna gol atamadım demiyon.
" Deniz körmüsün abim, kocaman top sana dogru geliyor. " he ya şimdide ben suçlu oldum oh valla.
" Abi sus bi ya, sende çok güzel gol attın ya. Küçücük kıza gol atamadın. Bide bize çıkışıyon. Sende gol at o zaman. Nasıl fikir? " dedim, ayyy ben dediimm...
" İyi fikir iyi. " şöyle yola gel yakuşuklu...
" Tamam o zaman gol bekletimez hadi bakalım... " dedi babam. Ah baba çocuk zaten sinirli.
" Görün siz golü, gol öyle faol yaparak atılmaz ahmet efendi. " abim yürek yemiş. Hadi bakalım gol atacan mı? Doruk efendi..Sjsjsjj
Maç bitmişti ve bizde bitmiştik. Sizce kaç kaç? Tabi ki babamgil kazandı. Babamın içinde messi saklıymışta haberimiz yokmuş. 15-12 biz 12 yawww 3 fark var." Ya nasıl atamadın gol abi. "
" Asıl sen nasıl tutamadın? Tam 6 gol bacak arandan geçti. 3 golü yanı başından attılar. Beceriksizsin deniz. "
" Hadi ya, elaya gol atamadın. "" Kes deniz "
" Makas getir abi. "
" Tam ergen şakaları, sana yakışan türden. "
" Senin ergen şakalarınıda biliyoruz abi. Lütfen lütmatematik, ispanyollar ben yollamam, ya bu şakaları yapan ben degilim sendin asosyalcik. " kavga var koşunnn...
" Deniz!" laf bulamadı laf. Oh olmuş,
" Efendim. " ahaha cvp yok... Kalktı ilerdeki agaca gidip yaslandı.
*****************
Arabadayız, eve gidiyoruz. Bu sefer ahmet kaya dinlemiyoruz. Abimin ısrarıyla giripinden beni boş yere yormayı dinleyerek gAy bu şarkı çok güzel!....
Evetttt bölüm sonuuu...
Okuldan önce eglendiler!
Öbür bölümü dorugun agzından yazayım diyorum ama emin degilim. Degişik bir kurgu bulursanız yorum yapın lütfen. İlk kitabım oldugu için heyecanlanıyorum. Ve gerçekten begenmediginiz yerleri yorum yaparak söyleyin. Yazım yanlışlarım olabiliyor bundan dolayı özür dilerim...
Çok uzun bir bölüm olmadı ama güzel oldugunu düşünüyorum. Umarım begenmişsinizdir.
Sizi seveyiriiiiimmm 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalık
Teen FictionDeniz ; normal hayat yaşayan, ekşına gerek duymayan 15 yaşındaki ana karakterimiz. Konyada yaşıyor, annesi zeliha hanım babası ahmet bey ve çok zeki olup denizle ugraşan abisi dorukla yaşıyor. Lise 1 ögrencisi deniz başarılı fakat abisi kadar başarı...