Kötü karakter...

19 5 6
                                    

Dün agladıgımız için çok çabuk uyumuştuk. Kot pantolonla uyudugum için rahat uyuyamamıştım. Ama elanın rahat oldugu her halinden anlaşılıyor. Elayı uyandırmamak için sessiz olmaya dikkat ederek mutfaga gittim. Annem mutfakta degildi. Abim denen salak vardı.

" Annem nerde ? "
" Sence ?" sonco. Mal yaaaa
" Abi sende soruya soruyla karşılık vermek hobimi? " oyhhh nasılda bozarmışımmm...
" Annem karşı komşuyla beraber çarşıya gitti. Hem bunu düşünecegim. Hobilerimin bulundugu listeye eklemeliyim. Sende birilerini takip ederek ekşın yaşamak istiyorsun ben bişi diyo muyum ?"

" Ah abicim ahhh. Senin pelin denen kızla konuştuklarını duydum. Emir , pelini neden sattı? Senin pelinle aranda neler var ? Sen önceden emirle kardeştin fakat emir bu kardeşligi bozacak ne yaptı? Bu soruların cevabını senden alamayacagıma göre ne yapsaydım? "

" Bak deniz senin yaşın küçük. Ama o okudugun aşk romanlarındaki gibi satmak kelimesi degil. Emir babası yaşındaki adama sırf parası için pelinle evlendirmeyi düşündü. Ve adamın ikna olması gerekliydi pelinle evlenmemek için. Bizde küçük bir oyun oynadık. Ama pelin bu oyunu kullandı. Ve abisi bizi yanlış bi pozisyonda yakaladı. Yani öyle ayıp bişey degil. Hem emirle kardeşligimizin bozulması bir çok şeye deginiyor. Bence bu kadar bilgi yeter hatta baya artar şimdi merak ettiklerini gel sor ama sakın gereksiz ekşın yaşama! " dedi ve mutfaktan çıktı.

Dogru mu duydum? Emir ikizini yani pelini oldukça yaşlı bir adamla evlendirmek istedi. Benim yakışıklı, yardımsever abimde pelinle sevgilicilik oynadı. Herşey bittikten sonra ise pelin bu oyundan yararlanarak yakışıklı abimi kullandı. Emirde bunları yanlış bir pozisyonda yakaladı. En ilginç yanı ise emir bu hikayenin en kötü kahramanı fakat pelinde abimi ve sevgilicilik oyununu kullandıgına göre kötü kahramanlar arasında . Abimle emirin aralarının bozulmasında bir çok etken rol oynuyor. Sanırım dogru anladım.

Kahvaltı hazırdı. Abim zaten yapmıştı. Kocaman mutfak elayla bana kalmıştı. Ve biz bunu en güzel şekilde kullanacagızzzzz....

" Günaydın salak " elada geldii.
" Sanada mal" sjsjs
" Ya of denis" he başladı.
" Aaa bende diyodum ela baya susgun, saçmalamayı kesti diye."
" Kızım sen şom agızlısın. Bende mi suç ? "
" Çay ? "
" Takılmıyorum ama. Olur denissssciim" en nefret ettigim şey ismimin sonunda z yerine s harfini koymaları. Abimde çok yapar. Aaa bayadır yapmıyo laa. Neyse dur kulagına kurşun.

" Denisss yaaa peyniri uzat. " mal ya peyniri hiç sevmez ama ismimi kullanmak için yapiyor. Masaya şöyle bi bakimm evet en uzakta peynir var ve uzansada alamaz. .

" He ela he "
" Kızım konuşmadıgın gibi konuşturmuyosun da sende amma cimrisin. " Ne alaka ? Offf benim mi jeton köşeli yoksa espiri körü falan mıyım ? Hayırdır?

" Ahahahaa bence espiri körüsün. Jetonda köşeli olabilir. Ve bu ikisinden biri dahi olman senin espiriyi anlamadıgını gösterir. Kızım liseli olcan ya. Seni almazlar valla çok safsın. " sanane be slaak?

Kahvaltıyı yaptık fakat çok önemli bi okadar beni ilgilendiren sorunla karşı karşıyayız. Ne olacak masayı toplayıp bulaşık makinesine çizmek... Vay ben nirelere gidemm ? Alanya olsa hiç fena olmaz şekerim hem tatil de yapmış olursun. Bende iç ses nerelerde diyodum. Ayy sen bana kurban ol. Yanlız benim iç ses baya yavşak ha benim kullanmadıgım kelimeleri kullanıyor hemde benim içimde yawww. Bana yavşak mı dedin? Ya kendine yavşak diyosun ama ayıp diil mi ? Diil bebiş kapiş. Aaa kafiye yaptım Ne o çok mu sevindin? Kes lan.

" Masayla bakışman bitmişse toplayalım." Aa dur pardon ya iç ses le kavga ediyodum.

" Tamam. "

Masayı toplamıştık. Bu arada ela evde kalmaz... Baya hamaratlı çıktı ev temizliginin üstesinden gelir.Saat baya geçmişti ve zamanımızın çogu mutfakta geçirmiştik.

Salonda yayılmış vaziyette güldür güldür showa bakıyoduk. Ve anladım ki elanın, abimin şaka diye savundukları laf sokmalarının çogu bu programda geçiyor. Ve bence çok komik yani ne yanisi ya komik alala.En komigi ise eşofmanlı şevket hoca gül gül karnım agrıdı. S

" Ben uyuyacagım. " dedim. Yoruldum amk.

" Neden ? " neden mi? Yawww annem gibi Mutfagı temizlettin neden diyon yaa....

" Tabi ben zaten akşama kadar yattım, di mi ? "

" Ay tamam pardon deniscim. Bende uyuyum. "

Evet bölüm sonuu... Kısa bölüm oldu fakat eglenceli oldugunu düşünüyorum. Bu bölümü yazarken bayagı egledim. Ve sizinde yüzünüzde tebessüm oluşturacagını düşünüyorum.

Gelecek bölümde neler olabilir? Yorum ve votelarinizi bekliyorum..

Sizleri seviyorum... 😋😍

Saçmalık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin