Deniz' in agzından
Kantine inmiştim. Kuzenim ve kendime sıcak çikolata alacagım. Ay ben bu okulu çok sevdim bee. Tamam matematik hocasini pek sevmedim.
Merdivenlerden giderken yerde bir kagıt gördüm oldukca eski duruyor. Ve ve merakima yenik düşüp aldım.
Kafamı kaldırdım ve birine çarptım. Heyy sıcak çikolata üzerine döküldü.
" Pardon, ç-çok özür dilerim hocam " bu ilk ders bize giren ve sinif hocamiz olan kadin. Bi dakka ya kadin ismini soylemedi bize, bizim akilli arkadaslarda sormadi aksjdjd
" yok canım önemli degil, şey ben biraz gidiyordum. Benim hatam tatlim. Bişey düşürmüştümde onu arıyorum. " acaba kagıt hocanin mi? Kafamda deli sorular! Sksjdjs
" ne gibi? Şey isminizi de söylemediniz! " evet ben cok akilliyimmm hocaya ismini soran ilk ogrenci benim cünküm kssjs
" Adım Seda fıstık , rujumu düşürdüm canım ve oldukça pahalı ve bana hediyeydi. " bıdı bıdı hehe
" Tamam hocam görüşürüz. " merdivene dogru yol alacakken ses duydum bizim fıstıktan geliyor ses.
"Senin ismin?"
" Deniz "
" Arkdaşının? "
" Ela "
" saol canım "
Gülümsedim ve yürüyorum.
Sınıfa girdim ela sıranin altında telefon oynamakla meşgul.
" Vay vay okulun ilk günü kural ihlali, tebrikler ela hanım "
" Kızım saçmalamada, bir sürü şeyler oldu. "
" Ne oldu? "
" Şimdi melih var ya "
" Ee "
" Sınıfın ortasında kızı duvara çekti, kız zaten tam bir şey neyse tam dudagını öpecekken tokat attı ay öyle bir komiktiki ilk öpecek sandım. Sonra igrencsiniz dedim tam sınıftan çıkacakken ahahaha tokat attı hemde 2 kere kız aglayarak çıktı. " oha
" megersem arkadaşı vidyo çekiyomuş. İstagramda paylaşmak için yapmiş salak ama kiz fena rezil oldu. " oh olmus kizada ne diyim..
" Bende seda hocanin uzerine sıcak çikolata doktum "
" hangi seda "
" kac tane seda var saysana bir"
" hiç yok "
" eee "
" kizim anlat ya of lafin gelisi soyledim "
" He şey iste ilk derse giren hoca , iste bi kagit buldum eski boyle aldim sonra birine çarptim. Onemli degil tatlim falan dedi. İste en komigi ise hocanin soyadi fıstık ve okulda dalga odagi olmasi an meselesi. "
" emin misin? "
" evet eminim öyle dedj. "
" iyimiş , kagitta ne yaziyodu. "
" okumadim ki "
" ver bakiyim " kagidi cebimden cikarip ona verdim.
****************************
Ela ' nın agzından
Kagıdı elime aldım ve okumaya başladım.
Canım oglum' a ve ömere; oglum seni çok seviyorum. Ömer yalan söylemeyecegim seni hiç sevmedim. Ama o hayattan genelevden kurtulmam ve meslegime geri dönmem gerekliydi. Oldukça zengindin, karina kızına ve bana bakabilirdin. Sana dürüst olacagım. Oglumuz oguz çok küçük annesi oldugumu bilmesin , karına ver ve o annelik yapsin. Ben mutlu bir sekilde yaşayacagım. Sizinle ilgilenemem, ilgilenmek zorunda degilim.Oglunun ÖZTEKİN soyadına yaraşır bir şekilde yetiştirebilecegini ikimizde bikiyoruz. Bundan dolayı SEDA sizi yarıyolda bırakır.... Ömer Fıstıgın seni terk ediyor. SEDA FISTIK seni oglunu yanlız bırakıyorr..
Okuduklarım gerçek olmamalı, olamamalı. Ömer dedigi adam benim öz babam, babam bu kadini genelevden getirmiş olamaz. Ve ve en önemlisi o kadin benim ögretmenim hiç olamaz.
" Kızım ,ela bak kalk hoca girdi " denizin dürtmesiyle ona baktim
" bu defa ayaga kalkmamanın sebebi ne?! " o igrenç sesi duymamla ona döndüm. İçimdekilerin hepsini ona bagirarak sert bir tonda anlayacaktim. Onu onun diliyle vuracaktim.
" belki karşıdaki kişi ona saygı göstermek zorunda olamadigim kişidir. " dedim
" Laflarına dikkat et! Karşında ögretmen var!"
" evet karşımda bir ögretmen var , gurursuz, kendini bişi sanan , insanlarin gurunu yıkan, en önemlisi insanlarım mutlulugunu, huzurunu bozan bir ögretmen " sesim dahada sert ve yüksek çıkmıştı.
" Senin dilin çok uzadı, sen kimsinki ? Bir ögretmenle boyle konusabilecek seviyeye geliyorsun?"
Herkes ayaktaydı, onlara baktim gözümden bi kac damla düşmüstü.
" oturun " dedim
Herkes oturmuştu.
" ben ELA ÖZTEKİN , ben ÖMER ÖZTEKİN 'in kızıyım. "
" Hiçbirşeyi degiştirmiyor. Ayrica seni tanimiyorum bile "
" sen beni , babami , annemi ve bırakıp kaçtıgın oguz' u çok iyi tanıyorsun "
Ayaga kalktim karsisina gectim ve
" sen aptal kadinin tekisin, sen genelev sürtügüydün. "" ve şimdi senin alehine bişi yapcam izle ve gör. "
Elime telefonu aldim kagidi siraya koydum fotografini çektim. Doruk abimi teyzemi amcami ve diger aile üyelerini engelleyip, sedaninda fotografini çektim. İkisini de paylasip ' bizim huzurumuzu bozan genelev kadininada bakin bizin okul ogretmenimiz cikti ahahah simdi ise kovulacak arkadaslar. ' yazdim. Sinirliydim...
" evet istagram hesabim ela ÖZTEKin girin okuyun ve beni anlayin, aa bide hocaniza güle güle demeyi unutmayın. Ne şanssizlik ama ilk sinifina girip ogretmenlik hayati bitecek. Çooook sevindim canim senin adina "
Sessizlik, hic konusmadi, hiçç. Konuşamazdı zaten...
Evet bölüm sonu...
Sizlere bomba etkili bir bölüm yayımladım umarim begenirsinizzzz. . 😍😍😍😍
Yorum, votelari unutmayinnnn...
Bölüm yayinlamayacaktim fakat kitabima gercekten çok deger veriyorummm... Vee bir kaç bölüm daha yayinlayabilirim sanirimmm 😍😍😍😍🙌🙌🙌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalık
Teen FictionDeniz ; normal hayat yaşayan, ekşına gerek duymayan 15 yaşındaki ana karakterimiz. Konyada yaşıyor, annesi zeliha hanım babası ahmet bey ve çok zeki olup denizle ugraşan abisi dorukla yaşıyor. Lise 1 ögrencisi deniz başarılı fakat abisi kadar başarı...