okulda ilk gün

16 3 17
                                    

* 2 hafta sonra...*

Ela ' nın agzından...

Sabah erkenden denizin zoruyla kalktım. Sabahın 06:00 sında kalkmak nedir kardeşim.

" Ela ya, hadi daha okul kıyafetlerini giycez, saç var daha aaa dur bi dakka, hangi ayakkabını giyeceksin?" slk bu kız.

" Deniz bi kerede saçmalama ya. Kızım çok büyüttün. Alt tarafı yeni okula gidecegiz, okulumuz gayet güzel, yeni arkadaşlar edincez veeee " evet düşündümde hazırlanıyım ben sjsjsjs

" evet devam etsene ela " ahhaaa

" diyorum ki hazırlannnnn "

" Tamam ,tamam "

Yataktan kalktıgım gibi duş aldım. Deniz ben uyanmadan duşunu almış bile. Odaya girdigimde deniz okul kıyafetlerini giyinmiş saçına hafif maşa atıyordu. Saçımı kurutup hemen üstümü giyindim.

" Al maşayı, benim işim bitti " diyen denize göz devirdim. Benim saçlarım çoook güzeldi. Normalde süslenmeyi çok severim acayiip severim. Ama saçım düp düzdür ve herkes bayılır.

" Şurdaki tokayı versene "

" Neden? Böyle dursun " dedim.

" Kızım okulun ilk gününden zeki gözükmek istiyorum. "

" Aahhaa saçmalama " hala gülüyorum. Dedigi şey tam bir saçmalık...

Deniz saçını baglayınca hemen mutfaga geçtik.

" Günaydın kızlar, bi an gelmeyeceksiniz sandım. " diyen teyzeme

" Günaydın teyzemmm " dedim ve oturdum. Tabagıma gömülcemm...

" Günaydın anne, baba, abi" diyen denize göz devirdim. Abisi onu takmıyor cünküm...

" günaydın enişte. " didim.

" Ee kızlar heyecan var mı bakalım. " evet enişte ama az

" yok ya ben hiç heyecanlı degilim enişte. " yalan söylemiş olmam %99

" Valla baba deniz öyle bir heyecanlı ki, masanın altında ayagını sallayıp duruyo " ne ciddi misin doruk!?

Masanın altına baktım. Cidden deniz çok heyecanlı haaaa

" Hiçte bile, hem sanane abi, benle ugraşmak gibi bi zorunlulugun yok !" sert konuşmuştu.

" baba hadi gidelim bitti kahvaltımız. " dedi deniz ve

" ela ben çantaları getiriyorum sende çabuk kalk " dedi yawww daha bitmedi kahvaltım.

" tmm " dimek zorunda kaldım.

" hadi " ne ara geldin yawww. Aaa elinde benim çoook begendigim çantam varrrr! Bayıldım bu çantayaaaa.... Deniz ne kdar almak istemesede çok gözel bir çanta(medyadaki cantalar )

Ahmet eniştem bizi okula getirdi. Hey çok güzel bir okul. Baya büyük yaaa kaybolurum burada ben!

" ela burası bayagı büyük, kaybolmassak iyidir. " aynn ya

" Yok kızım, ne kaybolcaz , alışkın degiliz ya ondan dolayı yoksa gayet küçük bir okul. Bir haftaya alışırsın. " tamamen yalan ahahahaabajajsjsjsn...

" kızlar servisiniz bu, buna bineceksiniz" dedi. Tmm binelim kafamı salladım.

" Görüşürüz babacım.."

Okulun bahçe kapısından girdik, erkek toplulukları, 3 erli 4 erli kız grupları, ne ara kaynaştınız lan!

" Ela ben korkuyorum. "
" Niye ya, salak mısın? "
" ya ela, öyle degilde degişik"
" tamam deniz, tamam "

Saçmalık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin