7. peatükk

48 9 1
                                    

"Tuled sa täna peole?" peatas Mandy mind kui olin viimasesse tundi kõndimas.

"Ma ei tea. Täna on ju esmaspäev. Pealegi homme on kool." vastasin tüdrukule.

"Ole nüüd Amy. Täna kell 7."

"No heaküll." nõustusin mille peale too kiljatas ja minema jooksis.

Niiet mina lähen siis kell 7 peole. Heaküll Amy ja veel koolipäeval. vau.

×××

Seisin peegli ees vaadates oma välimust ja kohendasin juukseid. Olin valmis peole minema.

Mandy pidi mind peale võtma maja juurest ja juba ta ootasgi mind seal. Tüdruk lehvitas ja andis mulle tule-juba-autosse pilgu.

Sõitsime natukene aega ja juba oligi muusikat kuulda. Pidu oli juba hoo sisse saanud. Mandy parkis auto ning siis läksime majja sisse. Rahvast ei olnud veel palju kuid võis arvata, et varsti on terve maja neid täis. 

Mandy jooksis kohe oma sõprade juurde mis tähendas, et olin üksinda jäänud. Kõndisin niisama ringi ja vaatasin ringi. Võtsin punase topsi kus oli sees alkohol. Seaduse järgi ei tohiks selliseid pidusid alakatele teha aga here we are noh.

Rahvast järjest tuli ning kahe tunni pärast oli ilmvõimatu seal liikuda. Ma polnud just kõige kainem kuid suutsin jalul püsida.

×××

"Mandy ma hakkan koju nüüd minema." ütlesin tüdrukule kui olin juba päris koomas ja tahtsin koju minna, et mitte purjus olles endal margi maha teha ja pärast kahetseda. Ma ei tea kas ta eiras mind või ta ei kuulnud. Mul oli ausaltöeldes täitsa ükskõik ning hakkasin liikuma kodu poole.

Ma ei kõndinud just kõige sirgemini, koperdasin ka nats. Aga mu süda oli seiskumise ääre peal kui nägin enda ees Chrisi VAMPIIRINA. Ma lihtsalt vaatasin teda ning tema mind.

"Chris!" avasin suu ning ütlesin talle vaikselt. Ta keeras pead paremale ja siis vasakule ning vaatas mind.

"Amy," ütles ta mulle. "Kas sul juba tuduaeg ei ole?"

Mulle tegi see hirmsalt nalja ning ma pahvatasin naerma. Eks purjus olles inimesed naeravad oma suuluud pooleks kuid poiss oli ikka veel tõsine ning ei kavatsenudki naerda.

"Sa siis ei käinud peol?" küsisin talt.

"Peol?" uuris ta.

"Noh tead küll, mina ka ei tea. Igastahes pakkaa." lehvitasin aeglaselt talle ning liikusin edasi. Ta vist passis sama koha peal aga järgmiseks oli mul mäluauk ja ärkasin oma voodis suure peavaluga. Ei noh Amy kuppel ju ei mõika, et koolipäevadel ei käida pidudel aga ei noh Amy on Amy ja jääb lollpeaks nagu ikka.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Meant to be together[eesti keeles]Where stories live. Discover now