☕️minina glava pt 33 - prijatelji / fake prijatelji ☕️

95 13 13
                                    

let me be happy bitch

so hi

mina je podosta zbunjena danas

osoba koju sam smatrala najboljom drugaricom se ispostavilo da je ljubomorna i da ne želi da budem srećna ni sa kim drugim već samo sa njom.

so, u petak sam došla u srbiju i sveee vreme sam se družila sa mojim sestrama i malim bratom i bilo mi je baš baš fino izuzev činjenice da moja najdraža bff nije htela da prestane da me zove (na moru je). pre toga nije zvala niti pisala, ali čim sam došla ovde i krenula da se družim sa nekim ona je krenula da zove i zove i zove. a kada kažem da toliko zove, ne preuveličavam - ZVALA ME JE U 1 UVEČE SINOĆ I U 7 I DANAS I JUČE CEO FREAKING DAN. ALI STVARNO, zar ti nisam najbolja drugarica? zar nećeš da budem srećna i provedem ovo malo vremena koje imam sa osobama koje mi toliko nedostaju? tebe vidjam mnogo više nego njih, nažalost.

plus, više i ne znam zašto se družimo. za punk kaže da je previše glasan, za beatles'e da su patetični, za rock da je previše star, a kada kažem da ja ne volim edm i selenu gomez (da slušam) ona se naljuti. nemamo ista interesovanja, ne razume me i ne želi da se potrudi da mene nekada sasluša, nego uvek ona priča o svom folkloru i njenim drugaricama tamo. da li je ja zovem kada je na folkloru? naravno da ne. zašto? jer želim da se lepo provede. nisam ljubomorna jer se druži sa nekim osim mene. dok ona, ne. sve obrnuto. WHY THE HELL?

plus, ne zna šta je suicide squad 😂 mislim, nije da obožavam film ali znam šta je i mislim... nije to serija i ne, ne radi se o samoubistvu.

nas dve smo potpuno dve druge strane sveta. ne znam više šta bih mogla da uradim kako bi smo nas dve ponovo bile prijatelji.

btw za tarantina kaže da je bolesnik. samo ti vredjaj sve što ja volim.

stay chill ppl
mina the sad weirdo

minina glava © Donde viven las historias. Descúbrelo ahora