💛minina glava pt. 40 - hello sunshine💛

43 12 6
                                    




zdravo? ima li koga?

ne? oky, logično, pošto sam se smilovala da uključim wattpad posle 4 meseca ili tako nešto.

so, happy new year? nije me briga za novu godinu nego za to da u tri godine ću da idem na fakultet, so that is cute.

i nema nove mine the sline *ok, so lame* jer sam ja kao turšija - nikad se ne menjam, nego se ubuđam posle nekog vremena.


kako ste vi? jeste li napravili spisak stvari koje želite da postignete u 2017 za koje ćete zaboraviti od silnog gledanja serija?

yeh, me too.

ako je ikoga briga, ja sam odlično. spremam predstavu za april pošto naša škola ima dramski klub, ayee. i glumim princezu i trebam odglumeti scenu sa ljubav na prvi pogled sad u ponedeljak, ummmm da.

moj brat je upravo dobio pismo od deda mraza gde mu govori da je bio loš ove godine tako da verovatno neće dobiti poklon. sada plače. cute.

usput, srećna vam nova godina i božić i ostali praznici. prošle godine u ovo vreme sam pisala svaki dan. hahahah, i wish i did that now. u stvari, spremam se da pišem tako da nije tako loša situacija.


hmhmhm, šta još da kažem? ne znam. uglavnom, valjda ću se pojavljivati češće na wattu jer mi je nedostajao. možda.


šta vi radite? kako provodite praznike?

*nema emojija jer samna lap topu, so teško mi je da nađem*


stay chill ppl,

mina the weirdo

minina glava © Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang