-7-

445 25 10
                                    

Derse girdiklerinde Murat'ın yanına bir kız oturur . Hayat çok sinirlenir . Ve Murat'tan uzak biryere oturur . Derste Murat kızın yanağından öper . Hayat deliye dönmüştür . Murat Hayat'ın kıskandırmak için yapıyordur bunları .
Diğerleri Hayat'a gülüyordur . Hayat elindeki kalemi sıktığı için kalem kırılır .

" Bambi iyimisin ?"

" İyiyim !"

" Ders bitmiştir çıkabilirsiniz çocuklar ."

Bahçeye çıkarlar . Hayat çok sinirlinidir . Murat'ın yanında o kız da gelir .

" Arkadaşlar tanıştırıyım sevgilim Su ."

Hayat Murat'a sinirli sinirli bakmaya başlar .

" Ben gidiyorum !"

" Nereye Bambi ?"

" Eve gidiyorum !"

Hayat arabasına biner ve çok hızlı bir şekilde sürmeye başlar . Sürerken ağlıyordur .

" Çok sinirlendi ."

" Hemde Nasıl ."

" O da seni seviyor kesin ."

Hayat çok hızlı sürdüğü için tam kaza yapacakken durur . Telefonu çalmaya başlar .

" Ne var ne ?"

" Bambi tamam sakin eve geldinmi diye sorucaktım ."

" Gelmedim eve , yoldayım ."

Hayat telefonu kapatır ve yola devam eder . Eve geldiğinde sinirle odasına çıkar ve Murat'la olan fotoğraflarına bakar . Ve uykuya dalar .

Sabah annemin konuşmasıyla uyandım .

" Hayat hadi uyan , okula gideceksin ."

" Ben okula gitmeyeceğim ."

" Hayat kalk çabuk !"

" Off tamam ."

Yataktan kalktım ve kıyafetlerimi giyip , makyajımı yapıp aşağı indim .

" Abla hadi gidelim ."

" Tamam ."

Hayat ve Suna evden çıkarlar , arabalarına binip okula doğru giderler .
Okulun bahçesinde Hayat Su'yu görür ve üstüne doğru sürmeye başlar . Su hemen kaçar . Hepsi gülüyordur . Hayat arabadan iner ve diğerlerinin yanına gelir .

" Hayat !"

Hepsi sesin geldiği tarafa döner . Bu kişi Hayat'ın çocukluk arkadaşı , Doruk ve Murat'ın düşmanı Ayaz'dır .

" Ayaz , ne işin var senin burda ?"

" Seni görmeye geldim ."

" Hoşgeldin ."

Hayat Ayaz'a sarılır .

" Seni çok özledim ."

" Bende seni . Doruk ve Murat da burdaymış ."

" Evet burdular ."

YENİDEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin