-4-

482 28 32
                                    

" Hayat ."

" Efendim ?"

" Ben senden çok hoşlanıyorum ."

" Ne ?"

" Eee birşey demeyecekmisin ?"

" Şey Murat ben seni sevmiyorum ."

" Tamam peki o zaman ."

" Hala arkadaşmıyız ?"

" Arkadaşız ."

İpek , Aslı ve Doruk uyanırlar . Doruk konuşmaya başlar .

" Ya birkaç günlüğüne tatile gidelim mi ?"

" Aaa süper fikir ."

" Hadi eve gidip bavulu hazırlayalım ."

" Tamam hadi ."

Hastaneden çıkarlar ve arabalarına binip evlerine gelirler . Bavullarını hazırlarlar ve arabalarına binip Bodrum'a doğru yola koyulurlar .

Bodrum'a geldiklerinde odalarına bavullarını koyarlar ve yemek yemek için aşağı inerler . Yemeklerini yedikten sonra odalarına çıkarlar . Hayat odasında bavulunu yerleştirirken kapısı çalar . Hayat kapıyı açtığında Murat'ı görür . Murat diğerlerine Murat odaya girdiğinde kapıyı kilitleyin diye talimat verir .

" Çık odamdan !"

" Bu tavırlar ne Hayat ?"

" Senin görmek istediğin tavır bu ."

Hayat kapıyı açacağı zaman Murat Hayat'ı kapıyla kendi arasında sıkıştırır .

" Sen niye beni sevmiyorsun ?"

Hayat birşey demez ve yere bakmaya başlar .

" Yoksa seviyormusun ?"

" Asla senin gibi biriyle işim olmaz ."

Hayat odadan çıkacakken kapının kilitli olduğunu görür .

" Kapı neden kilitli ?"

" Ben nerden bileyim Hayat ?"

" Sen ayarladın demi bunu ?"

" Hayat saçmalama !"

" Sen yaptın biliyorum ."

" Ben yaptım oldu mu ?"

" Off ben yatıyorum ."

Hayat yatağına yatar .

" Peki ben ?"

" Sen çek cezanı ."

Hayat arkasını döner .

" Bari yastık ver ."

Hayat Murat'a yastık atar .

" Al sana yastık !"

Murat ışıkları kapatır ve yerde yatmaya başlar . Birkaç dakka sonra Hayat'ın uyuduğunu görünce Hayat'ın yanına yanına yatar ve Hayat'ı kendine çeker.
Ve uyumaya koyulur . Sabah  ilk Hayat uyanır ve kafasını Murat'a doğru çevirdiğinde Murat'la dudak dudağa gelirler . Murat Hayat'ı öpmeye başlar.
Hayat Murat'ı iter . Murat yataktan düşecekken Hayat'ı kendine çeker ve Hayat Murat'ın üstüne düşer . Murat Hayat'ı öpmeye başlar . Hayat ne kadar uğraşsada Murat'ı itememiştir . Birkaç dakka öyle kalırlar . Murat durur ve Hayat'a bakmaya başlar . Hayat gözlerini kapatmıştır ve anın büyüsüne kapılmıştır . Murat Hayat'ı üstünden indirir .

" Sen neden beni öpüyorsun ya ?"

" Birdaha sakın bunu yapma ."

Murat kapıya doğru yürür ve kapının kilitli olmadığını fark eder ve odadan çıkar . Hayat kıyafetlerini giyer ve aşağı kahvaltıya iner .

YENİDEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin