Tre uker med kjærlighet senere lå Kaylee på sofaen mens Harry sto på kjøkkenet og lagde mat. Hun byttet kanaler på tv'en uten å finne noe interessant.
Harry kom gående inn med to tallerkner med egg og bacon. Han forsvant igjen før han kom ut med to kopper kakao.
«Hvordan har jentene mine det?» spurte han søtt, og slang seg ned ved siden av henne. Harry dro opp t-skjorten hennes, og kysset magen hennes mykt. Kaylee smilte.
«Hun er urolig i dag,» sa hun, og strøk over den. Harry la hendene sine på magen. Han smilte bredt.
«Hun sparker,» hvisket han, og kysset magen igjen.
«Spark meg i ansiktet,» sa han til magen. Kaylee lo.
«Som du vil,» lo hun ondskapsfullt, og sparket han lett i ansiktet med fjorten sin. Harry ristet på hodet, og blunket til henne.«Jeg gleder meg til å møte deg lille prinsessa mi,» sa han, og strøk kjærlig over magen hennes. Det eksploderte av lykke i Kaylee's hjerte.
Harry dro ned t-skjorten igjen, og la teppet over henne før han lente seg mot leppene hennes. Han kysset dem kjærlig og mykt.
«Kaylee?» han stirret henne inn i øynene.
«Ja?» hun ble hypnotisert av de nydelige øynene hans.
«Jeg elsker deg,» han klemte henne godt inntil seg, og kysset henne på kinnet. Hun fikk roser i kinnene, og kjente hjertet hamre.X X X
De lå i sengen og stirret opp i taket.
«Hva skal vi kalle henne?» spurte Kaylee, og grublet. Harry åpnet munnen sin, men Kaylee hysjet på han.
«Glem det, jeg vet det, jeg vet det,» hun stirret ham i øynene.
«Darcy,» sa de i kor. Harry smilte.«Ikke hvis du ikke vil,» sa han forsiktig, og strøk henne over håret.
«Darcy er et nydelig navn Harry,»
«Så det betyr at hun skal hete Darcy?»
«Ja,»
Harry reiste seg opp, og gjorde en liten seiersdans som Kaylee flirte av.
«Dust,»«På en betingelse,» sa hun tydelig, og stirret ham i senk. Harry satte seg ned på sofaen med slappe skuldre. Forsiktig viste han henne dådyr–øynene sine.
«Jeg bestemmer mellomnavnet,»
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Miles apart; bok to av Forgotten
Фанфик«Du må komme deg videre, Harry» Fortsettelse på Forgotten