2.7

102 6 1
                                    

«Kaylee,» Sa Harry trøstende og satte seg ned på sengen de delte. Hun lå med ansiktet ned i puta hennes, og pustet ujevnt. Forsiktig strøk han fingrene sine over ryggen hennes.

Han la seg ned ved siden av henne, og trakk kroppen hennes inntil seg. Hun klamret seg fast rundt magen hans, og begravde ansiktet i brystet hans.
«Unnskyld Kaylee,» hvisket han mens han strøk håret hennes.
«Der skulle aldri ha skjedd,»

«Du vet hvordan jeg blir når jeg blir full,» T-skjorten hans bre fort våt av hennes tårer.
«Det skal aldri skje igjen, jeg lover,» Kaylee satte seg opp, og fnyste.
«Det sa du sist også,» hun reiste seg, og pustet irritert ut.
«Babe!» han rullet ut av sengen, og falt i gulvet.

Kaylee løp ned trappen. Det boblet av sinne i kroppen hennes.
«Kom Scott, Darcy! Vi drar!»

Harry kom snublende ned trappen, og grep tak i håndleddet til Kaylee rett før hun smalt igjen ytterdøren.
«Ikke dra!»

----------------
vi nærmer oss slutten på boka, og jeg har ikke noen ideer igjen. Som mine bøker pleier, skal denne slutte på del 30.

Og alle, jeg mener alle, kapitlene i denne boka har vært korte. Jeg burde aldri ha startet en ny bok.

Men hvis noen har noen ideer er det bare å sende meg melding (jeg biter ikke) for jeg trenger noen ideer for å skrive de siste kapitlene lenger og bedre ❤️

send meg PM her på Wattpad, i kommentarfeltet, eller på kik.

Jeg heter Xcolorful_unicornX på kik.

Det er bare å snakke med meg, spørre meg om ting, foreslå ting. O.l

Jeg lager også covere (hint, hint. Blunk, blunk)

Miles apart; bok to av Forgotten Where stories live. Discover now