De to månedene før Harry skulle dra var fantastiske. Darcy's første jul var fantastisk. Men alt som er bra må komme til en slutt. Nå sto den sorte bilen på utsiden og ventet på Harry.
Han kysset Darcy på kinnet, før han ga Kaylee et langt kyss midt på leppene.
«Ring meg hver kveld,» var det siste Harry sa før han forsvant ut døren og inn i bilen.X X X
Det hadde gått ti minutter. Telefonen til Kaylee ringte. Det var Louis. Hun ble forundret, og la telefonen mellom skulderen og øret mens hun stelte med jentungen.
Hjertet hennes hamret fortere og fortere da hun hørte bestevennens fortvilte, skarpe, fortapte stemme.
«Harry ligger i koma! H–Harry ligger i koma! Han var med i en bilulykke!»Kaylee falt sammen på gulvet. Darcy forsto ingen ting, og begynte å gråte. Kaylee reiste seg opp, og hysjet på henne mens hun bakket sakene sine. Hun kastet seg inn i bilen etter at hun hadde satt veslejenta i babysetet og spent henne fast. Hun kjørte så fort det var lov til sykehuset, før hun løp opp trappene.
Da hun møtte blikket til Louis, satte hun babysetet forsiktig ned på bakken, og løp inn i armene hans. Hun gråt og gråt. Klarte ikke stoppe.
X X X
Niall, Liam og Zayn gikk en liten tur med Darcy. Louis og Kaylee satt på rommet til Harry. Hun klarte så vidt å se på ham. Kroppen hans var dekket av blåmerker. Armen hans var gipset, og hodet bandasjert. Øynene hans var igjen, og han sov fredelig med et rør i nesen som ga han frisk oksygen.
«I ett øyeblikk, får du denne utrolige gaven,» sa hun tomt. Louis så på henne.
«Og du vil le og du vil gråte,» tårer pimpet ned kinnene hennes.
«Fordi du føler deg så heldig,» hun blunket og brukte øyelokkene som vindusviskere for å få vekk de våte tårene.«Og du er så redd for at det skal fordufte, alt på en gang,» hun la hodet i hendene, og hulket.
Hun tok hånden til Harry, og stirret på ham.
«Du er alt det jeg vil ha,»
«jeg kommer alltid til å elske deg uansett hva, uansett hva som skjer,»
ESTÁS LEYENDO
Miles apart; bok to av Forgotten
Fanfic«Du må komme deg videre, Harry» Fortsettelse på Forgotten