Wróciłam !!
Zaczęłam się szykować na spotkanie. Z wybranymi rzeczami poszłam do łazienki i się ubrałam. Były to spodenki z wysokim stanem i bluzka z napisem. ,, I ❤ NY". Do tego lekki makijaż. Wróciłam na chwilę do pokoju i wzięłam małą torebeczke na szybko wrzuciłam tam błyszczyk , portfel. Zobaczyłam na telefon było 13:01 dobra mam jeszcze jakieś 5 minut. Gdy wyszłam z pokoju założyłam na szybko swoje czarne led'y. I szybkim ruchem zamknęłam drzwi od domu do torebki włożyłam klucze i poszłam do paku... Jeremi czekał już na mn na jednej z tysiąca ławek.
L: Długo czekałeś?
J: Nie.. Jakieś 10 minutJeremi i ja poszliśmy w kierunku budki z lodami Jeremi wziął 3 gałki ( czekoladowe i waniliowe, truskawkowe) a ja 2 bez truskawkowych. Szyliśmy radośnie i ciogle rozmawiając..
***U Jeremiego w domu***
Przestań proszę- powiedziałam cała zapłakana ze śmiechu. Wszystko juz wam wyjaśniam. Kiedy skończyliśmy spacer Jeremi zaproponował iść do niego. Później oglądaliśmy film Jeremi patrzał ciogle w telewizor więc ja wzięłam miskę z popcorn'em i wysłałam na niego cały popcorn o się wkurzył i zaczął mnie gilgotac a ja sie zaczynam śmiać...
Notatka
Przepraszam ze mnie nie było w ten czas ale nie miałam weny na to pisanie.. Obiecuję na tropie stracony czas.. Następny będzie dłuższy..2 Sprawa JEST WAS ASZ POND TYSIĄC DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ JESTEŚCIE KOCHANI. !!!!!❤❤❤❤
CZYTASZ
Nigdy Nie Mów Nie!- Jeremi Sikorski
Fanfiction16- letnia Lilianna marzy o spotkaniu Jeremiego. Jej siostra Sylwia wspiera ją w spelniena mazenia.