Bibirku dihinggap satu sentuhan lembut. Daguku disentuh, hingga mendongak aku membalas pandangan Mr. Heidi. Dia bangun berdiri. Kemas pelukannya, makin lembut dan indah ciumannya.
Rambutku Mr. Heidi belai. Bahuku diurut kedua dua tangannya. Ah..
Tangannya mencapai tanganku, dikucupnya jemariku. Aku senyum memandang dia yang memejam mata menikmatinya.
Aku tak dapat kawal rasa yang tertahan. Sentuhan Mr. Heidi luar biasa. Aku paut lehernya, aku kucup bibirnya.
Dada Mr. Heidi turun naik, tangannya kembali memeluk pinggangku. Aku dapat rasakan dada kami bersatu.
Mr. Heidi menikmatinya, dia jilat bibirku lantas dihisapnya. Mata Mr. Heidi pejam. Aku membalas jilatan Mr. Heidi di bibirku. Bibir bawahnya licin dan lembut, sesekali aku gigit. Lidah Mr. Heidi makin rancak menjilat bibir dan lidahku. Sesekali gigi kami berlaga, kami tersengih sambil bercumbu. Mr. Heidi kembali duduk di mejanya, mendorong tubuhku aku sandarkan ke atasnya. Tangan kiriku dilekapkan pada dadanya, tangan kanan mengusap lembut belakang Mr. Heidi. Sesekali aku ramas otot belakangnya. Aku rasakan tubuhnya enak di sebalik kemeja hitam yang dipakainya. Kepalaku disandar pada dada tegap Mr. Heidi. Bibir kami tak lepas, hingga kadang kadang terkeluar bunyi hasil cumbuan kami.
Tok tok tok!
Bunyi ketukan di pintu memeranjatkan kami.
"Shit. Shh." Mr. Heidi tersentak, melepaskan ciuman, bibirku diusap ibu jarinya.
"Mr. Heidi?" Laung suara perempuan dari luar.
"Fuck. I rasa student I. You keluar jap boleh? Tunggu I. Please don't go." Satu ciuman hinggap di pipiku yang sedang menahan gelak. Gelabah jugak lecturer aku ni!
"Come in!" Laung Mr. Heidi, sebaik aku mengambil beg untuk keluar. Nakal Mr. Heidi, dia senyum menahan tawa sambil mengenyit mata padaku.
Pintu dibuka, Yana rupanya! Mangkuk!
"Hi. Eh kenapa lipstick dekat dagu tu?" Yana memang mulut lepas!
YOU ARE READING
Mr. Lecturer
RomanceIni hasil kolaborasi antara aku dan seorang gadis yang mahu dikenali sebagai Nadhirah. Idea-ideanya aku jadikan ilham untuk aku tulis. Segala details dalam cerita ini adalah dari ceritanya. Dan sebelum ni pun dalam cerita-cerita yang melibatkan deta...