Arkadaslar cok cok ozr dilerim uzun zmndr yazmiyorum ama bakalim bu bolumu sewecekmisiniz biraz aksiyonlu ha?
Kapi caldi en son ben atesle ahsen gelmistir die dusunurken berk cikti arkasindn ben ciktim goz yaslarimi sildim kapinin oraya vardim varmaz olayfdim oyle dondum kaldim bisry diyemedim hic bisey
💓Berk'ten💓
Acelya arkadan ben onden gittik kapiyi actim anlamafim bu kimdi ki simdi ya donup acelyaya baktim donmus gibiydi hic bisey soylemedi hic bisey oyle donuk bi sekilde bakti anlamiyom ki noluo ama su cocuk gicigima gitti bu kim ya dovesim geldi jie bakio ki acelya yaOnune gectim gozletine bktim
+Hayirdir bilader sen kimsin??
-Sanane lan!! Sikerim ben bu cocu haa
+Nail sanane lan bnmm ewime gelmis bide sanabe dio sikerim belani!!
+Berk dur benle ilgili istersen sen iceri git ha? (Acelya)
-Aynen sen git bencede ne ariyon acelya sen bunun ewinde !!
+bagirma lan kizaAcelya beni durttu iceri itti ama ben dururmuyum hayir tbki goz ucuyla onlara bakiom
(Barış)
💔Açelya'dan💔
Baris gelmis ya o kim ki ya ne istio nie geldi yoksa yine denizimmi rahatsiz ettin sen demeyemi gelmis eger oyle derse yemin ederim agizinin ortadina yumruk yicek "Acelya ne ariyon sen burda!!"
+Sanane lan nie geldin ?!
-Duzgun konus benimle!!
+Allah allah siketim lan belani yine aglatmayami geldin oc yok rahatsiz fln etmedim tmm mi simdi siktir git anlafin mi lan !!
-Acelya biz denizle ayrildik bak biliyorum uzdum seni ama affet beni!
+Oldu baska gerizekali bn orda aci crkim acilarin cocu olim simdi ghel affet beni acelya hassiktir hafi isine git gerzek kafa
-Ya barisirsin benimle yada zorla goturum seni!!
+ Sen kimsin ki lan!? denese bi bak noluo sonun
-gel lan buraya yuru dedim snaKolumdan tutup suruklemeye basladi salak ya bu kendini bi bok sanio sikerim ben bunu azinin ortadina yede gor sen suruklemeyi
Kolumu elinden cekip yumruk yapip havaya kaldirdim "noldu bana mi vurcaksin vursana ya vuramazsin ki kiyamazsin sen bana hala beni sewiosun dimi bende seni sewiom hadi gidelim guzelim"cik ben doverim bu cocu
Azinin ortasina geldi offf kanadimi lan du bi bakim oha pstlamis lan oh canima deysin geber insallah mal ben vurdugum icin biraz geri gitti sonra bana bakti "Eger benden vazgectigini soylersen seni oldurum tmm mi srn hala beni sewiosun yuru yuru dedim"
+Ben senden nefret ediyorum tmm mi simdi siktir git burdan
-Seni oldururm yuru lann!!Bn bu cocu nese nese barisin arkasinda araba farkettim aha ates geldi simdi sictin olum sen
+Noluyo burda Acelyaa!!(Ates)
-Iıı y-yok bisi nolcak ki ztn nolsun yani (Ben)
+Ohaa kizim baris diilmi bu off dudagi patlamis sen mi yaptin?!(Ahsen)
-He ewet guzrel eser dimi knk heheh!!(Ben)
+Noluyo dedim sizee deli etmeyin beni!!Oha korktum lan bagirdi yok kukredi yok la yok sehri inletti resmen
"At-ates ne bariyosun ya zaten oda gidiodu dimi baris hadi sen defol git" "Ewet ewet bende gidiyodum zaten" baris kulagimin dibine gelip fisltiyla koniustu "Sen benimsin bu burda bitmedi benim olacaksin" bende bagirarak "Haaaa haaa haaa ben ve senin olmak tab-" agzimi kapatti ya laElini hizloica ittim "eger bana bir daha dokunurrsan yemin ederim oldururm seni anladin mi lan yavsakk" arkasini donup bi etrafina bakti biri beni arkadan durttu arkami dondum berk "Sen gorucen bana bi anlatmada sen ozmn oldun sen" hihi olum bu cok korkutuo lan tmm sewiom ben bu sebegi ama nie korkutuon yane dur lan dur bunun bunun sewgiliso vardi dimi!!!
Bu aklima gelince basimi yere egip gulumsedim gozlerim dolmustu hemen iceriye depar attim yine lavaboyaa girdim kapiyi kapattim kilitlemedim cunku az sonra ahsen gelcek aha geldi ben malimi bilirim abisi ya ben bu arada yanaklarimda islaklik hissettim sonrada agladimi anladim ahsen bana sarildi "Aglama be knka isey yapamaz senin yarani desmeye gelmis ama sen izin verme ha?ne dersin?" "olmuo ahsen olmuo tam gecti unuttum yaram gitti diyom sonra karsima cikiyo ya biktim artik" kulahimin dibine geldi abi siz benim kulagimdan ne istionuz ki anlamadim yani "bu arada berki sewdigin cok belli oluyo" oha sictik yuzumun yandigini hissettim off kesin kizardim yok mkorardim yokla bordolastim ben kessin "utanma kiz bu arada seni oldurucem ben ya ben bu atesi doverim ha yolda sinir etti beni lan"
"EN BUYUK ASKLAR OFKEYLE BASLARR!!!" die bagirdim sonra ahsenin kizardigini gordum hahahha lan bu cok tatli olio kizarinca heheheh💩2 saat sonra💩
Ben olan biteni herseyi bizim ceteye anlattim berk arada kufurr edio ateste sinirlenip kizariyo ya ahsende ztn herseyi bildigi icin pek takmadi o bi ara baktim bana bakip sinsice guldu "Berk ya senin sewgilin fln varmis kardes?" "yooo nie sordun ?" "hic" oha yokmus sewgilisi amk ben bos yeremi agladim la nese bu iyi durum bence ama o bana sinsilik yapyi bende ona sinsilik yapim dur ilk once ahsene baktim sonra oda bana bakti sinsi sinsi guldum mirildanarak aha sictik dedini anladim tabi sicacan lan bekle sen "Atesss abisi senin sewgilin warmi ya " "yok lan ne gezer kimse bakmiyo bana ya" deyip dudak buzdu ouys yerim lan gittim yanina oturdum sarildim bu sefer ben kulahina egilip fisildadim "ben birini ayarlocam sana" deyuip goz ucuyla ahsene baktim bisiler mirildaniyodu sadece sunu anladim oldun kizim sen dedi hahah sen mi ibne ben mi knk nese ben bunlari ayarlucam artik sson care bu walla ayh acaba berk beni sewiomudur yok ya kesin sewmio bu beni baksana gozlerine hep kacirio bendden pfff agliyimi lan agliyimi ?!
😹Berk'ten😹
Ya acaba acelya beni sewiomu yok kesin sewmio kesin sinirlenimi lan sinirlenimi nie sewmion kiz sen beni deyimmiPfff iyice sacmalafdim lan BEN ACELYAYİ SEWİOM ASİGİM LAN ASİKK
En kisa surede bunu ona aciklamam lazim ama nasil en iyisi simdi ewet lan niye soylemiomki benim plan tmm ozmn bakalim neler olcak hahahahaMonomoslarim bakin sizden cok cok ozur diliyorum cok uzun zaman sonra geldi ozel bi mevzuydu oyzdn yazamadim lutfren k.b sizleri sewiyorum yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kolej
Novela JuvenilAçelya yeni hayatında çok zorlukla karşılaşıyor,berk..berk desen ayrı bi kafa :D ‼Dikkat‼ ⁉Kufur icerir⁉