xshipper Bebeğim, bu bölümü senin için yazdım. :)
MyDeerLu: Sehun?
Sehun: Ağaç deseydin daha iyiydi. Ağaç oldum burada. Yakında kök salacağım.
MyDeerLu: Üzgünüm ama bugün buluşmasak olur mu?
Sehun: Bir sorun mu var?
MyDeerLu: Evet. Yani hayır.
Sehun: Ne oldu Lu?
MyDeerLu: Xiumin geldi ve benimle konuşmak istediğini söyledi. Ne hakkında olduğunu bilmiyorum.
Sehun: Onunla gitme.
MyDeerLu: Geçen seferki gibi olmayacak...
Sehun: Sana. Gitme. Dedim.
MyDeerLu: Onunla konuşmam lazım Hun.
Sehun: Hani bundan sonra sözümü dinleyecektin? Eğer benimle buluşmak istemiyorsan bunu açıkça söyle. Hazır değilsen seni anlarım. Ama bana o piçle bir yere gideceğini söyleme.
MyDeerLu: Gitmeliyim Hun. Biliyorum sözünü dinleyeceğime söz vermiştim ama sanırım önemli bir konu var. Ve seninle ne kadar çok buluşmak istediğimi bilemezsin.
Sehun: Eğer onunla gidersen... Senden vazgeçmek zorunda kalırım Luhan.
MyDeerLu: Ne?
Sehun: Bir daha oku.
MyDeerLu: Üzgünüm Sehun. Evine git... Daha fazla bekleme.
Sehun: Sen bilirsin.
______________________________________
MyDeerLu: Neden bir şey yazmadın Hun? Bak ben gerçekten iyiyim. Bana bir şey yapmaya kalkmadı. Sadece konuştuk.
MyDeerLu: Benimle konuşmamanı sevmiyorum.
MyDeerLu: YA BİR ŞEY YAZSANA!
Sehun: Ne istiyorsun Luhan?
MyDeerLu: Benimle konuşmanı.
Sehun: Konuşacak ne var?
MyDeerLu: Sehun lütfen bunu yapma.
Sehun: ...
MyDeerLu: Sen bana böyle davranınca içimde kocaman bir boşluk hissediyorum. Bu şekilde davranman kalbimi acıtıyor.
Sehun: Luhan, söylemeyeyim diyorum ama senin unuttuğun bir şey var. Ne olduğunu biliyor musun?
Sehun: Benim de bir kalbim var. Hani sürekli kırdığın. Ben sana içimde olanları anlatmıyorum sen üzülme diye.
Sehun: Senin yaptığın davranışlar beni kırarken ben susuyorum, sen konuşmadığım için bunları söylüyorsun. Bu durumda ben ne yapmalıyım?
MyDeerLu: Özür dilerim. Sanırım fazla kaptırdım kendimi.
Sehun: Bunları seni üzmek için söylemedim. Kendini kötü hissetme.
MyDeerLu: Nasıl kotu hıssetmeyeyım? Ben buların farkıdna degildln.
MyDeerLu: Bekle yanlış yazdım.
MyDeerLu: Nasıl kötü hissetmeyeyim? Ben bunların farkında değildim.
Sehun: Ağlama güzelim. Ben sana kıyamam ki. Gözlerinden akan bir damla yaş için dünyayı yakarım. Ve ağlamanın sebebi olmak beni fazlasıyla üzüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STUPID LOVE (HUNHAN)
Fanfiction**** *** ** 78: Luhan? MyDeerLu: Kimsiniz acaba? **** *** ** 78: Sorgulamadan, sadece beni sevemez misin?