Hej kochanie.Mam na ciele wiele poparzeń i ran.Mam nadzieje że to ci się spodobało.Zrobię ich pewnie jeszcze więcej.Dziś okropnie nudzę się od rana oglądając same okropne i smutne rzeczy.Popłakałem się kilka razy na filmikach o utracie ukochanej osoby ale pewnie cię to nie interesuje (?).Ty cierpiałeś bardziej.Myślę cały czas o Tobie i nie mogę przestać.Pewnego dnia może mi wybaczysz.Zgubiłem gdzieś mój ulubiony zegarek.Wszystko ostatnio gubię.Jestem roztrzepany i zazwyczaj pilnowałeś mnie Ty mówiąc żebym czegoś nie zapomniał.Zawsze znajdowałeś moje zguby z czego potem się śmialiśmy.Pamiętam jak zgubiłem pierścionek który kupiłem na dowód moich zaręczyn z Perrie a ty potem znalazłeś go zostawiając go na środku mojego biurka.Zawsze byłeś poukładany.Jestem okropny i taki zniszczony nie to co Ty.Chciałbym móc sięgnąć ręką do Twoich ust żeby znowu poczuć ich delikatność i zmysłowość.Pragnę Cię! Kurwa tak strasznie mi bez Ciebie źle. Nie wytrzymam już bez Ciebie ani minuty.Błagam przytul mnie do swojej ciepłej piersi i szepnij że będziesz już ze mną do końca.Przy Tobie nie lękam się niczego a teraz nagle wszystko mnie przeraża.Boję się nawet wychodzić na dwór.Zaczęły się już plotki na ten temat.Że bardzo przeżyłem twoją śmierć i popadłem w depresje.Mają rację.Wszystko bez Ciebie jest biało-czarne i smutne.Jedzenie nie ma smaku a powietrze wydaję się niepotrzebne.Muszę zapłacić za swoje grzechy i już muszę umrzeć.Dłużej nie wytrzymam.Nie mogę tak dalej bez Ciebie! Teraz tylko wybrać jeden dobry sposób i może uda mi się być obok Ciebie.Wątpie.Mam jednak nadzieję że może chodź trochę mi wybaczyłeś.Pogadasz ze mną jak już tak pójdę ? Chce z Tobą pogadać a potem mogę pójść do piekła bo jest to tego warte.Przepraszam za tą słabość.Znajdę coś by w końcu to zakończyć.Kocham Cię i nie zapominaj o mnie !
PS.Płacze jednak mały uśmiech jest na mojej twarzy bo idę do Ciebie kochanie !
Tylko Twój, Zayn x
CZYTASZ
When you're dead.//Ziam [Zakończone.]
FanfictionJedno kłamstwo może tak wiele zmienić. Zayn odszedł z One Direction i był szczęśliwy nawet gdy reszta chłopaków się od siebie przez to oddala.Pewnego dnia po kilu latach od rozpadu zespołu dostaję telefon w którym nieznajomy mężczyzna mówi mu że jeg...