IoanaVintila25 m-a intrebat daca pot face provocarea cu "13 lucruri despre mine" so, here I am:
1. Am o obsesie legata de Hitler si de spalatul pe maini.
2. Am o pereche de cercei in forma zvasticii si as muri daca s-ar intampla ceva cu ei.
3. Trupa mea preferata este Powerwolf <3 ii ador <3
4. Nu pot manca fara tacamuri. Nici macar pizza nu o mananc cu mana. Obsesia asta este efect secundar de la obsesia cu spalatul pe maini :))
5. Dezvolt o obsesie noua in fiecare saptamana.
6. Vreau sa-mi fac un tatuaj.
7. Animalele ma urasc.
8. Eu nu am avut niciodata voie sa am un animal de companie. Cu toate astea parintii mei i-au cumparat surorii mele pesti pe care i-a omorat. Dupa ce i-a omorat, parintii mei i-au mai cumparat un peste. L-a omorat si pe ala. *de specificat ca ii era lene sa se ingrijeasca de ei, asa i-a omorat* Apoi a avut un iepure. Parintii l-au taiat si i-au spus ca a fugit ajutor :)) stiti cat de bine ma simt ca i-au taiat iepurele? Nu, nu stiti :))) abia astept sa-i spun ca isi mananca propriul animal atunci cand mama i-l va pune pe farfurie haha, atunci chiar va ma voi distra =))
9. Ca tot veni vorba de animale, pe langa faptul ca ma urasc, imi e frica de mor de ele. Tocmai fiindca nu am fost lasata vreodata sa am. Trist.
10. Inca ma mai uit la desene animate, si le ador <3
11. Nu pot sa alerg mai mult de 2 metri fara sa obosesc.
12. Sunt atee, de aia lumea zice ca sunt satanista :3 .
13. Obsesia mea de saptamana asta e clipul ala de la media la care zambesc cu plans cand il vad :)) E atat de adorabil, jur :)) Adica, sunt unele scene in care fac la fel ca ratustele si sunt atat de adorabili <3 :)) am probleme.
Cred ca concluzia acestui capitol este ca am multe obsesii. Sunt o obsedata mor.
Si da, am pus cam multe capitole "libere" in ultimele zile, deci urmatorul capitol va fi unul obisnuit, cu facts. V-am pupat :3P.S.: O provoc pe Andreealav223 sa faca provocarea asta si ea :D Si Georgianiss daca vrea :3
CITEȘTI
5 minute de...istorie
De TodoSunt sigura ca majoritatea credeți ca istoria este plictisitoare si mult prea vasta, asa ca de ce sa ne mai batem capul cu ea, nu? Ei bine, eu ma aflu aici ca sa va dovedesc ca de fapt poate fi amuzanta si ca are și ea perlele ei. Coperta: Georgian...