10.Prvá pusa :)

8.1K 573 5
                                    

Tina552: Tak začnem od začiatku, aby si to lepšie pochopil. V triede máme úžasného chlapca, o ktorého sa dievčatá bijú, tak ako aj o teba. Lenže o mňa vôbec nejaví záujem. Asi nie som pre neho dosť dobrá a tak som rozhodla, že na neho zabudnem. 

HiderBlack: Asi si nebola pre neho vhodná miska cereálií. :D 

Tina552: Povedal si, že si nebudeš robiť srandu. -_-

HiderBlack: Prepáč... Pokračuj. :) 

Tina552: A dnes sa mi prihovoril iný chlapec, ktorý je o mňa síce o rok mladší, ale je naozaj pekný a milý. 

HiderBlack: A čo je na tom zlé? :D

Tina552: Povedala som si, že sa do nikoho iného nezamilujem. Takže ani do tohto...

HiderBlack: To si povedať môžeš, ale srdcu nikdy nerozkážeš. To si vyberie a miluje. :) 

Tina552: Ja viem, ale nemyslím si, že budem niekedy niekoho viac milovať ako toho chlapca.

HiderBlack: Možno to je len chvíľková záležitosť. :) O chvíľu sa zas zamiluješ do iného a možno to bude tento o rok mladší bez menový. :D 

Tina552: Volá sa Tibor a nie je to chvíľková záležitosť.

HiderBlack: Prečo si to myslíš? 

Tina552: Lebo chvíľková záležitosť netrvá 11 rokov. ;)

HiderBlack: Ty ho miluješ už 11 rokov? :O 

Tina552: Od prvého ročníka na základnej škole. Nemôžem za to, srdce si vybralo. 

HiderBlack: Nikdy si nemilovala nikoho iného? :O

Tina552: Nie, nikdy. Sľúbila som si, že sa už nikdy nezamilujem. Láska bolí.

HiderBlack: Sklamanie bolí, odmietnutie bolí, ale láska je jediná vec, čo naozaj stojí za to. :)

Tina552: Ale táto láska za to asi nestojí...

HiderBlack: Chodili ste spolu niekedy? Vie o tom, že ho miluješ?

Tina552: Kedysi sme boli kamaráti. Nikdy sme spolu nechodili, ale dali sme si spolu prvú pusu. Chceli sme to veľmi vyskúšať, ale nemali sme v tej dobe svoje polovičky. Viem, že je to čudné, ale napriek tomu si ten pocit pamätám doteraz a neľutujem to...

HiderBlack: Nie je to vôbec čudné... Svoju prvú pusu som dostal nejako podobne. :D 


Ďakujem za komenty, hodnotenie a za prečítanie. Dúfam, že sa vám táto časť páčila. :) 

Nezamiluj sa (texting)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora