Sziasztok! Ez az utolsó rész, és kérlek nézzétek el nekem, hogy hónapokig húztam, ez egy nagyon kemény nyári szünet volt. Jó olvasást babák!:)
"Luke Robert Hemmings"
Kellemetlenül felnyögtem, Ema pedig kuncogott mellettem. "Miért kell nekik a középső nevünket is mondani?" kérdeztem és megcsókoltam.
"Honnan tudhatnám?" átdugta a nyelvét a számba. "Most menj, téged hívnak!"
"Észrevettem" adtam az okos választ "Kaphatok egy szerencse puszit?"
"Csak csókolj meg" egy önelégült mosoly jelent meg az arcán. "És miért van szükséged szerencsére?"
"Mi van, ha elesek ott fönt mindenki előtt?" kérdeztem, miközben ő begombolta az utolsó két gombot a ruhámon.
"Nem fogsz, ígérem," biztatott. Mielőtt visszavághattam volna valami okosat, a száját az enyémre helyezte. Azonnal viszonoztam a csókot, aztán megnyaltam az alsó ajkát, bejutásért könyörögve. Ez az, végre megtanulja a francia csókot. Épp itt az ideje. Amióta a barátnőm, mindig meg akarta tanulni ezt a csókot, mivel ez volt, és még mindig ez a kedvencem.
"Oké, most már megyek" mondtam, miután megszakítottam a csókot. Felsétáltam a lépcsőkön, egyenesen a színpadra, mielőtt még egyszer mondhatták volna a nevemet.
Az igazgatónő, Ms. Lail, átadta a díjamat, és homlokon csókolt, majd egy szoros ölelésben részesített. Befejeztük a barátságos gesztusokat, és amikor felnéztem, találkozott a tekintetem Emaéval, és könnyek csordogáltak a szeméből. Valódi könnyek. Rámosolyogtam, majd elindultam a mikrofon felé felolvasni a rövid beszédet, amit elterveztem a fejemben.
"Um, helló," integettem az előttem lévő tömegnek, a légzésem szabálytalan volt.
Az összes ember válaszolt egy "Szia'-t egyszerre, monoton hangon, mintha előre begyakorolták volna.
"Ez hihetetlen, tényleg. Olyan, mintha csak tegnap lett volna, hogy besétáltam az óvodába anya kezét szorongatva, mert féltem" sokan a tömegből kuncogtak; mások csak mosolyogtak, valószínűleg visszaemlékeztek arra, amikor az ő gyerekük csinálta ezt. "De most nem nosztalgiázom, hiszen ez az érettségim. Ez az érettségi! Komolyan nem hiszem el, hogy itt vagyok. Szeretném megköszönni anyának, apának, a nagyszüleimnek, és a nagynénimnek, nagybácsimnak, unokatesóimnak, és a barátaimnak, Calumnak, Ashtonnak és Michaelnek." hallottam, ahogy a srácok éljeneznek a háttérben, Ema pedig elvigyorodott.
"És szeretném megköszönni a barátnőmnek, Ema Greenwoodnak, hogy itt van mellettem az összes lépésemnél az életben" megfordultam, hogy az iskola mögöttem legyen "És végül, de nem utolsó sorban, szeretném megköszönni az iskolának, hogy tönkretette az életem. Tönkretette az életem, de megmutatta, hogy miért érdemes élni. A jó hír, hogy most már mehetek egyetemre. Ciao!"
Magabiztosan lesétáltam a színpadról, és hamarosan két kar fonódott a derekam köré. "Lelépjünk innen?" vigyorogva néztem Emára.
"Persze, csak hadd hozzak valamit Mr. Katutis terméből. Addig a díjat beteszed a kocsiba?"
Bólintottam, megpusziltam az arcán, mielőtt elváltunk.
- - -
"Van valami terved mára?" kérdezte Ema, miközben felhúzódtam a műútra.
"Nem nagyon. Akarsz valamit csinálni?" kérdeztem, felé mutatva a kulcsot, jelezve neki, hogy örömmel elviszem akárhova, ahova csak menni szeretne.
"El tudnánk menni JoJo éttermébe?" kérdezte. "Soha nem szoktunk odajárni," jegyezte meg. Az arca elvörösödött, ahogyan néztem, mivel mondtam neki, hogy tervez valamit. Ez emlékeztetett az első alkalomra, amikor találkoztunk, és gyönyörűnek hívtam, ő pedig elpirult.
"Persze," válaszoltam nyugtalanul. Felhajtottam a műútra ismét és Ema bekapcsolta a rádiót, amin elkezdődött az a CD-n, amin a kedvenc száma volt, Miss Jackson a Panic! At The Discotól. Emlékszem, azt mondta, hogy ez a kedvenc száma, ezért én, mint úriember, és egyben jó barát, megvettem az egész albumot.
Igazából nem lett volna szükségünk autóra, mivel JoJo étterme szó szerint az utca túloldalán volt. Jó, nem szó szerint, de annyit kellett tenned, hogy egyenesen mész körülbelül két percig, majd lefordulsz balra. De mi egy lusta pár voltunk, és szerettük inkább a gázt fogyasztani, mint edzeni egy kicsit.
Egyénként nem. Egyszerűen csak a kocsiban voltunk, szóval nem volt értelme kiszállni a kocsiból.
Beparkoltam a parkolóba a joghurtos bolt mögött, majd kihúztam a kulcsot. Ema összefűzte az ujjainkat, miközben bementünk az étterembe. Elfoglalták a helyünket, ahol ültünk a suliban.
"Luke, Ema," a tulajdonos köszöntött minket, mikor beléptünk az ajtón. "Hogy vagytok? Hogy megy a kapcsolatotok?" Minden héten legalább egyszer eljöttünk az étterembe, de az elmúlt hónapban az iskola ellazult, és az étterem nem volt nyitva, szóval ezért nem láttuk már egy jó ideje Megan-t.
"Jól vagyunk," Ema válaszolt a nevünkben. "És a kapcsolatunk is nagyon jó." Ema felemelte a kezünket, hogy megmutassa Megannak, milyen jól megy a kapcsolatunk.
"Luke, még mindig nem tetted fel a kérdést?" viccelt Megan.
"Örökké várhatok rá." Ema drámaian válaszolt, próbálta elfojtani a kuncogását.
"Hé," összeráncoltam a homlokomat megjátszva. "Különlegesnek és romantikusnak akarom, vagy úgy ahogy a lányok szeretik. Még mindig tervezem."
"Tök mindegy," Ema rám vigyorgott, miközben elhaladt mellettem, elvette a kezét az enyémtől. "Ooh, imádom az új ízeket, Meg."
"Milyenek?" Csodálkozva sétáltam oda, ahol Ema állt, és töltötte a táljába a fagyasztott joghurtot.
"Ananászos, málnás, karamellkrémes és sajttortás."
- - -
"Mi van a fiókkal?" kérdeztem, miközben a gumicukromat ettem.
"Vicces, hogy kérded," kihúzta az ölébe, majd kinyitotta. Áttúrta, majd kihúzott bizonyos papírokat. Aztán átnyújtotta őket, majd a szívemet melegség járta át, mikor rájöttem, hogy mik ezek. Ezért viselkedett olyan furán a kocsiban.
Az üzenetek.
Ezek azok, amik miatt az egész elkezdődött.
"Hogy találtad meg őket?" kérdeztem, és közben átfutottam a lapokat.
"Eltettem, és összekötöztem őket." válaszolta egyszerűen. "Át akarod nézni őket? Vagy is el akarod olvasni?"
"Persze," az asztal fölött rátettem a kezem az övére. "Szeretlek. Rendben?"
"Én is szeretlek. Rendben." mosolygott. És tudod mit mondanak; a mosoly ragadós, szóval én is elmosolyodtam, majd megszakítottam ezt. "Kedves ideged, aki megtalálja ezt a nap további részében. . . ."
Csodálatos, hogy egy pár üzenet képes összehozni két embert
A kezdet.
Azt a mocskos... BEFEJEZTEM. sajnálom, hogy három hónap kellett ehhez a részhez, vagyis hat.. de már kész vagyok!!!:) remélem tetszett:)
jók legyetek babák.
a letargiában, és a Mr. Dallasban még megtaláltok.
Jók legyetek.
Ezer puszi! <3