~ 78 ~

42 4 0
                                    


Obcy: M23 pozna z6 K

Ty: o, to chyba idealnie trafiłeś :)

Ty: K21

Obcy: O, nareszcie ktoś dojrzalszy niż 13 lat :)

Obcy: Piotr, miło mi.

Ty: Daria, również mi miło.

Obcy: Coś o sobie, Dario? :)

Ty: Jestem niewysoką brunetką, chuda, utleniane blond włosy, 185cm, dość puszysta jestem.

Obcy: Więc... Mam 192 cm wzrostu, brunet krótko ostrzyżony. Średnio-zaawansowany kulturysta. Z brodą. :) Niebieskie oczy, 3 tatuaże.

Ty: *0*

Ty: Jestem zachwycona

Obcy: Och, dlaczegóż? :)

Ty: Kocham brody

Ty: Kocham niebieskie oczy

Ty: Kocham tatuaże

Ty: Kocham kulturystów

Ty: Kocham konie

Obcy: Właśnie, co do konia, to nie chciałem tak na starcie ale 18 cm i ok 2,7 cm średnicy.

Ty: Nie chodziło mi o takie konie

Ty: Ale okej

Ty: Nieźle :)

Obcy: Po prostu zrozumiałem, że lubisz jeździectwo. A jedno z drugim się łączy, nieprawdaż?:)

Ty: Zabawny jesteś, widzę

Ty: A skąd jesteś?

Obcy: Mazowsze, a Ty?

Ty: Ja z piekła.

Ty: W ogóle co teraz porabiasz? :)

Obcy: Cóż, ciekawa lokalizacja. Dlaczego tak? :) Leżę sobie.

Ty: Dlaczego sprzedałam duszę Szatanowi? No nie wiem, brat mi umierał i chciałam go uratować, i tak jakoś wyszło. Mam nadzieję, że ci to nie przeszkadza. Ja również sobie leżę :) Grasz na jakimś instrumencie? (oprócz na nerwach, haha ;) )

Obcy: Cóż, niestety nie. Za to jeżdżę na motorze.

Ty: Ooooo!

Ty: Kocham motory <3

Ty: Teraz ty jakieś pytania, haha :D

Obcy: Hm. Co, gdybym chciał poznać Twoje ciało?

Ty: W jakim sensie? ;)

Ty: Opisz to trochę

Obcy: Mogłabyś opisać Swe piersi, tyłek, szparkę.

Ty: No dobra

Ty: Moje piersi są okrągłe jak melony, wielkości grejpfiutów dojrzewających w słońcu Turcji. Bardzo symetryczne, z niedużymi sutkami. Mój tyłek jest niczym dwa bochny chleba, a z waginy leci mi jak z wodospadu, bo mam okres. Poza tym i cycki, i dupa, i wagina czują się urażone, że traktujesz mnie jak przedmiot i zamiast spytać o twarz, pytasz o strefy intymne. (Schowaj)

Obcy: Ach, wybacz. Zacząłem jak typowy facet.

Ty: Dokładnie. Cieszę się, że użyłeś "facet" a nie "mężczyzna", bo mężczyzna by pokazał mi, że mnie szanuje.

Ty: Jak mój Adrian, on mnie bardzo szanuje, a ja jego. Za miesiąc mamy ślub.

Ty: Ale musimy lecieć do Ameryki, bo śluby gejów są w Polsce nielegalne

Ty: Tak naprawdę na imię mam Andrzej i szukam chętnego do trójkąta ze mną i Adrianem.

Obcy się rozłączył



~ Dawid

Beka z 6obcyWhere stories live. Discover now