*Yazar'ın Ağzından*
Bugün Bojogae için çok önemli bir gündü.Çok merak (!) ettiği çocukluk arkadaşını görecekti.
Sabah kalktı. Lavaboya gitti. Ardında hemen kahvaltısını etti. Ve odasına çıktı tekrar.Hemen ne giyeceğine karar vermek için geçti dolabının karşısına.
Güzel görünmek istiyordu.Başardı da .
(Bojo'nun kıyafetleri)
Evde tek annesi ve hizmetliler vardı.Babası iş için Tayvan'a gitmişti. Annesine haber verip çıktı.
İçinden 'Acaba Jungkook ona günaydın mesajı atmadığım için kızar mı?' .Sadece bunu düşündü ve mesaj atmaya karar verdi. Ama bu tünaydın mesajı gibi olacaktı.
@Bjgaeee : Jungkookiieeee~
Tünaydın aşkımmm.
@JungKookie : Ooo aklına gelmişim sonunda .
Sanada .
@Bjgaeee : Ya üzgünüm Kook.
Hemen hazırlanıp yola çıkmak istedim sana mesaj atmayı unutmuşum sevgilim.
Affettin mi beni??
@JungKookie: Küsmemiştim ama.
Peki affettim.
Kkk.
Ya şey hayatım benim yarım saatlik işim var sonra yazacağım~
Bayyyy.
@Bjgaeee : Pekii.
Görüşürüz ^^
*Bojogae'nin Ağzından*
Telefonumu cebime attıktan sonra bir taksi durdurdum. Ve adresi verdim.Amca yolun yarım saat bir mesafede olduğunu söyledi.
Bende kulakçıklarımla müzik dinlemeye başladım.
*Jungkook'un Ağzından*
Telefonumu masanın üzererine koyduktan sonra hemen evi toplamaya başladım. Evet her şey bugün açığa çıkacakta olsa küssek bile bunları bilmesi lazım...
Hemen üssten bir toz aldım süpürdüm . Derken saat 3 olmuştu gelir birazdan belki.
Oh! Kapı çaldı.
Hemen kapıya gittim açtım ve...
Hass- Bu nereden çıktı?!
202 kelime.