4.Ashton

7.5K 205 6
                                    

-Kurva jó vagy.- jelentette ki Harry.
-Te se vagy szar.-kacsintottam rá. Most esik le, hogy mit is tettem. Megcsaltam Ashtont. De nem érdekelt. Régóta nem éreztem magam ennyire jól. Más volt mint Ashtonnal szokott lenni.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Az este tényleg Harrynél aludtam. Nem történt semmi. Rendes volt velem. Jól éreztem magam vele.
Másnap későn keltünk így elkéstem iskolábol.

-Hány órád lesz cica?- kérdezte Harry az út közben.
-6-válaszoltam.
-Jövök érted.-jelentette ki.
-De..-kezdtem volna el ha nem vág bele mondatomba.
-Nincs de. Jövök és kész.- erre már nem válaszoltam. Boldog voltam. Boldognak éreztem magam abban a pillanatban.
Hogy miért azt nem tudom. Talán Ő tett boldoggá?

Gyors csókot nyomott a számra, majd siettem is be a terembe.

-Miss Dordic. Megtudná magyarázni hogy mit csinált az elmúlt másfél órában?- kérdezte a matek tanárom, és mérgessen nézett.
-Aludtam.-mondtam majd megrántottam a vállam, és mentem a padom felé.

Ashton nézése lyukat égetett a hátamba. Nem bántam. Egyátalán nem. Leültem Elisa mellé
-Hol voltál?-kérdezte aggodalmasan.
-Harrynél.-nem tud még Harryről, így furán nézett. -Majd mesélek. Kicsöngettek. Ashton oda jött hozzám.

-Valamit nem szeretnél elmondani?-tette fel a kérdést bunkóan.
-Nincs mit mondanom.- mondtam flegmán. Magamon is meglepődtem hogy így beszélek vele. Elisa is csak nagyokat pislogott.
-Mióta engedtem meg hogy te így beszélj velem?-kiabált, mire az egész osztály ránk nézett.
-Amióta más csajokat dugsz, és mióta kéne az engedélyed?-szemei kipattantak majd körbe nézett az osztályon. Mindenki úgy nézte mint valami hímringyót.
-Neked mi közöd van ezekhez a dolgokhoz?- vágta oda.
-Talán esetleg az hogy a csajod voltam.-mondtam teljessen nyugodtan.
-Voltál?-húzta fel a szemöldökét.
-Voltam. Szakítok veled Ashton.-vágtam oda majd mosolyra húztam a szám. -És hogy tudd tegnap megcsaltalak valakivel.- tettem oda. Baszki. Lehet nem kellett volna.
-Ribanc.-kiabálta, majd kezem az arcán landolt. Kimásztam a padból és elmentem.
Kisétáltam az iskolából majd tárcsáztam Harryt. 1 órára felesleges volt bejönnöm.

-Mizu cica?-kérdezte.
-Harry eltudsz értem jönni?- kértem.
-Persze szerelmem, sietek.-ezzel lerakta. Váááááárjunk. Harry szerelmének hívott!!! Jézus gyere le. Egyből elpirultam szavát hallva. Tényleg sietett mert 10 perc múlva itt is volt.
Beszálltam mellé.
-Történt valami?-kérdezte és kezét a combokra helyezte.
-Ashton.-válaszoltam halkan.
-Az ki?- szóval mégse tud rólam mindent...
-Exem.-jelentettem ki,mire felém fordult.
-Mi történt?-kérdezte aggódva.
-Szakítottam, mire azt mondta hogy ribanc vagyok.-nem érdekelt. Leszaron Ashtont.
-Nem tudja mit vesztett.-mondta mire elpirultam.

Elértünk a házamhoz.

-Este átjössz?- kérdeztem tőle, mire szemi felcsillantak.
-Igen. Szívessen.-mondta egy puszit adott a számra majd elhajtott.

Otthon csináltam magamnak kaját. És átöltöztem. Egy hosszabb pólót és egy picsagatyát vettem fel.
Lementem és tévézni kezdtem. Filmet néztem. Valami rohadt szar film volt. Így leginkább telefonoztam. Írtam Elisának hogy majd valamikor menjünk el vásárolni és elmesélek neki mindent.
Este 6 fele hallottam hogy csöngetnek. Boldogan nyitottam ki az ajtót, mivel tudtam hogy ki áll ott. Harry volt az. Jól nézett ki, mint mindig.

-Gyere be- mondtam, mire bejött. Bezártam az ajtót.
Harry a kanapén feküdt.
Rámásztam. Lábaim csípője körül voltak.
Csókólozni kezdtünk....

Daddy's Babygirl |H.SDonde viven las historias. Descúbrelo ahora