5.Szeretlek 18+

8.3K 193 15
                                    

-Gyere be- mondtam, mire bejött. Bezártam az ajtót.
Harry a kanapén feküdt.
Rámásztam. Lábaim csípője körül voltak.
Csókólozni kezdtünk....
---------------------------------------------------------------------------------
Majd elkezdte kiszívni a nyakam. Fogott és felcipelt szobájába, és ledöntött az ágyra. Fölém mászott és levette a pólóm. Csókolgatni kezdett, ahol csak tudott. Levettem a pólóját és végigvezettem a kezem a mellkasán. Egészen a farkáig amibe bele markoltam. Harry felnyögött ami engem még jobban beindított. Nekem nyomta agyékát. Levette rólam a gatyám a bugyimmal együtt. Én is így tettem gatyájával és alsógatyájával. Egyre lejebb kezdett csókólgatni. Majd nyalni kezdett. Mielőtt elélveztem volna abba hagyta. Mérgessen néztem majd belém nyomta magát. Felsikítottam. Gyors tempoban dugni kezdett.

-H..Harry-dadogtam. Már közel voltam.
-Várj meg-nyögte.

Belekarmoltam hátába mire mind a ketten elmentünk. Harry mellém feküdt és átkarolt.

-Sze..-mondtam majdnem ki.
-Mond ki.-kérte.
-Szeretlek.-kimondtam és elpirultam. Semmi válasz nem jött. 10 perc után feladtam a reményt, és félálomban voltam.
-Én is szeretlek.-gondoltam azt hitte hogy alszok. Mosolyra húztam a szám és elnyomott az álom.

Reggel Harry nyugodtan aludt mellettem. Bámulni kezdtem. Hosszabb szempillája volt mint más lányoknak.
-Nem szeretem ha bámulnak-közölte morcos hangon.
-De.. Én nem..-próbáltam hazudni de kinyitotta egyik szemét és felhúzta a szemöldökét majd úgy nézett. Röhögnöm kellett rajta. Hangos röhögésben törtem ki.

Harry olyan délután 1 fele haza vitt, ugyanis ma jönnek a szüleim. Nemtudom hogy várom-e. 2 napot lesznek aztán mennek vissza. Elég szar nem?
Gondoltam hogy felhívom őket hogy hány fele jönnek.

-Szia Anya. Mikor értek haza?-kérdeztem tőle.
-Szia Kicsim. Olyan 6 fele.-ránéztem az órámra fél 5 volt.
-Oks.-mondtam majd leraktam. Semmi kezdvem sem volt vele "dumcsizni".

Bele gondoltam hogy mi minden történt is velem 3 nap alatt.
Jött Harry, szakítottam Ashtonnal, Harryvel lefeküdtem 2x is.
Ez kicsit ribancos nem? Főleg hogy Harryt 4 napja ismerem. De én szerintem... többet érzek úgy iránta. Neeem ez hülyeség.4 nap alatt nem lehetek szerelmes. Vagy mégis?
Annyit gondolkoztam hogy hallottam hogy csöngetnek. Lassan sétáltam az ajtót és nyitottam ki.

-Szia Kincsem.-hallottam meg anyám nyávogós hangját. Be jött majd apám is köszönt egy halk "sziát."
Apámmal soha nem volt jó a kapcsolatunk. Szerintem alig beszéltünk valaha.
Leülünk a kanapéra és anyám mesélni kezdett. Őszintén nagyban leszartam. Megrezzent a telefonom. Kivettem és megnéztam ki írt.

Harry💋: Hiányzol.
Mosolyra húztam a szám üzenetét látva. Majd írni kezdtem
Én:Te is nekem😔
Harry💋:Ha most itt lennél olyan keményen dugnálak mint még soha.💦
Itt már lehervadt a mosoly a számról. Mindig csak dugásra gondol. Semmi érzelem. Semmi.
Én:mhm😋
Harry💋:Baj van cica?
Erre már nem írtam. Anyám még mindig magyarázta.

-Az jó. Biztos jó volt. Most felmegyek lefürdeni.-nem vártam meg válaszát csak felmentem a lépcsőn.
Megengedtem a vizet. Fogat mostam és mentem be a szobámba.
Hallottam hogy megint rezeg a telefonom így megnéztem hogy ki keres.

Harry💋: Nézz ki az ablakon.

Daddy's Babygirl |H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum