Bab 6

292 22 0
                                    

Secret Birthday Party for Eunji

SuhoTheGuardian: First of all, kita nak buat dekat mana ?

CutieBaozi: Kena cari tempat yang tak perlu kena bayar kalau nak guna .

MaknaeOhOhSehun: Sungai Han ?

MaknaeHayoung: Eh, kau ni bubble tea . Sungai Han ramai sangat la . Nanti kalau kena serbu macam mana ?

MaknaeOhOhSehun: Aku bagi idea je kot . Hmm .

ChanYeollie: Kalau nak gaduh, jangan dekat sini . Pergi bincang private .

MaknaeOhOhSehun: Mianhae, hyung .

TaoPanda: Suho hyung, tempah je la dewan . Bukan mahal pun . Kekeke~

SuhoTheGuardian: Banyak la kau punya dewan . Nak buat antara kita² je .

SparklingBomi: Kalau macam tu, buat dekat dorm korang je la . Dorm korang lagi besar dari kitaorang punya . Okay ke ?

KimKai: Haah, Suho hyung . Dorm kita kan boleh . Kita boleh masak sendiri . Bahan² ada kan . Cuma nak kena keluar pergi beli decorations je . Jimat la jugak duit .

SuhoTheGuardian: Okay, kalau macam tu APINK datang la dorm kitaorang . Bawa decorations . Nanti bila dah siap semua, baru pergi jemput Eunji dekat rumah dia . Setuju ?

Namjoo: Setuju !

Dyo: Okay...

ChenChen: Nae !

GalaxyKris: Yeah .

LeaderCho: Roger ! Kejap lagi kitaorang sampai .

Perbualan di KaTalk tamat .

-Situasi APINK-

Chorong: "Okay semua . Kita siap² dan bertolak ke dorm EXO . Arasso ?"

Naeun: "Nae, unnie !" *happy*

Hayoung yang perasan akan kelakuan Naeun itu hanya mengerutkan dahi .

'Naeun unnie ni happy semacam dah kenapa ?'

Chorong: "Bomi ! Namjoo ! Cepat sikit siap ! Yang lain nak guna toilet juga ."

Bomi dan Namjoo yang sedang berada diatas menjawab, "Baik !"

Selepas mereka berlima (kecuali Eunji) siap, mereka menuju ke dorm EXO .

Sebaik saja APINK sampai, Chorong menekan loceng .

Ding dong !

-Situasi EXO, dalam dorm-

Chen: YAHH ! OH SEHUN ! PERGI BUKA PINTU ! *high note* *jerit dari atas*

Chanyeol: Jongdae-ah ! Jangan jerit ! Sakit telinga aku ! *jerit dari bawah*

Suho: *hampiri Sehun* Sehunnie, tolong bukakan pintu . APINK dah sampai agaknya .

Sehun: "Nae, hyung." *bangun dan menuju kearah pintu*

Hero-Hero Cik CinderellaWhere stories live. Discover now