Ahoj,jmenuji se Lisa jak už jste asi pochopili jsem jedna z dvojice LisaandLena.Mám dvojče Lenu kterou už asi všichni znáte,natáčíme videa na musical.ly a díky tomu jsme se stali tak známými.Zítra jedeme na musical.ly sraz všech muserů z německa,potkáme se tam se všemi německými musery a taky s našimi fanoušky.Hodně se těším protože lidi z musical.ly mám strašně moc ráda."Liso,Leno pojďte na oběd" volala nás mamka když jsme byli s Lenou v pokoji.Obě jsme sešli schody dolů do jídelny kde už seděli rodiče,zasedla jsem ke stolu a čekala na jídlo.Měli jsme špagety které máme s Lenou v oblibě."Holky,tak zítra jdete na ten váš sraz že?" zeptala se máma,"Jo večer se vrátíme".Řekla Lena a dál jedla,"Hlavně na sebe dávejte pozor" starostlivě řekl táta,"Neboj tati" řekla jsem a šla odnést talíř od jídla.Dala jsem ho do myčky a odešla jsem nahoru do svého pokoje.Chvíli jsem byla na svém telefonu pak ale do pokoje přišla Lena."Nechceš natočit musical.ly?" zeptala jsem se jí."Dobře co si oblečeme?" zeptala se Lena a přitom projížděla instgram."Co třeba ty zelené mikiny a k tomu černé kšiltovky"navrhla jsem,"Jo to bude super" odpověděla mi Lena a začala vybírat písničku na musical.ly."Dáme si písničku one dance" řekla Lena,"Jo a vymyslíme zase nějakou taneční sestavu" navrhla jsem a obě jsme se začali smát.Hodila jsem po Leně mikinu a kšiltovku."Mohla jsi mi to normálně podat" řekla Lena a trochu se zasmála,"Věř mi že jsem nemohla" řekla jsem se smíchem.Převlékli jsme se a můj mobil jsme postavili na stativ.Lena zapla softboxy a nějakou dobu jsme vymýšleli taneční sestavu.Natáčeli jsme to asi na desetkrát a to proto že jsme s Lenou chytali výbuchy smíchu ostatně jako vždycky.Nakonec se to ale povedlo.
Lidi si myslí že natáčet musical.ly je strašně snadné a že se to vždycky vydaří ale pravda je někde úplně jinde.Zbytek večera jsem byla jen na sociálních sítích a Lena to stejné.Večer jsem se osprchovala,odlíčila převlékla jsem se a šla spát.
ČTEŠ
Musical.ly-Lukas Rieger and Lisa(czech ff)
FanfictionOba dva jsou známý musical.ly členové,jednou nastane den kdy se uvidí doopravdy né skrz obrazovky telefonu