"Dobré ráno" řekla mamka která právě vstoupila do mého pokoje."dobré" odpověděla jsem a vstala z postele.První jsem šla do koupelny kde jsem se upravila,poté jsem se šla obléct do trička a tepláků.Vyšla jsem na chodbu a tam potkala Lenu."Ahoj" řekla jsem a usmála se na ní,"Ahoj" řekla a úsměv mi opětovala,seběhla jsem schody dolů kde jsem se nasnídala donutů.Vyšla jsem znovu schody nahoru a namířila si to k Leně do pokoje,"Už se asi oblíkej,a za chvíli půjdem ne?" zeptala jsem se a přitom jsem prohlížela její pokoj."Fajn bereme si zelené mikiny,koženou bundu,adidas boty a černý džíny?" zeptala se."Jo ,trefa" řekla jsem a začali jsme se smát.Oblékla jsem se do stejného oblečení jako měla Lena akorát jsem si upravila vlasy do messy drdolu a Lena si je nechala rozpuštěné.Obě jsme sešli schody za rodiči kteří nás bez problému vyprovodily ven.Rozloučili jsme se s taťkou a společně s mamkou jsme nasedli do auta,v autě jsme samozřejmě vyfotily tisíc fotek na snapchat ale tak už to bývá.
Když jsme dojeli před velikou budovu bylo tam asi 10 lidí kteří trpělivě čekali na příjezd všech muserů,samotná akce začíná za dvě hodiny ale lidi kteří se opravdu těšili přišli dřív.Vyšli jsme si to s Lenou přímo do budovy kde nás příjemně přivítal jeden z pracovníku na musical.ly,"Lisa a Lena?" zeptal se trošilinku nejistě,"samozřejmě" odpověděla Lena,"Tak támhle vpravo už je několik muserů" řekl a ukázala na dveře kde bylo napsáno VIP."ouuu jsme VIP " řekla jsem se smíchem,Lena se jen zasmála a my kráčeli do zmiňované místnosti,vkročili jsme do místnosti kde byli dvě velké bílé pohovky na kterých sedělo asi šest lidí.
"Ahojte" pozdravili jsme s Lenou,všichni nám odpověděli pozdravy a my se se všemi objali,poté jsme si sedli na jednu z těch pohovek,seděla jsem vedle kluka který byl prostě hodně hezkej,ostatně tam ani nikdo škaredej nebyl."Nejsi ty Lukas?" zeptala jsem se ho,"Jo a ty jsi Lisa předpokládám" odpověděl a usmál se až jsem se začervenala,chvíli jsem odvrátila pohled ale aby to nebylo ještě trapnější podívala jsem se mu do očí ve kterých jsem se dost ztratila,"Jo,Lisa" odpověděla jsem po chvíli,jen se zasmál.
Měl vlasy vyčesané nahoru,předpokládám že nad takovým účesem strávil dost dlouhou dobu,pane bože nad čím tady přemýšlím nad jeho účesem a jak dlouho mu trval no to je fakt trapas.Má sladký úsměv,myslela jsem si ale už jsem tam přemýšlela asi docela dlouho.
"Mohli by jsme natočit společné musical.ly?" řekla menší asiatka která seděla vedle Davida(Belmonte).
"Ty jsi Ploy že?" zeptala se Lena protože jsme tu holčinu znali už z musical.ly,"Jasně" odpověděla.
Všechny co tam byli jsme už znali takže bez zbytečného seznamování jsme začali natáčet musical.ly,já jsem točila musical.ly s Lukasem který nás s Lenou požádal i o několik fotek s ním.Jedno s musical.ly s Lukasem vypadalo vážně dobře,Lukas stál a já jsem měla ruce opřené o jeho rameno,celkově jsem si ty dvě hodiny před programem užila.S ostatníma jsme se navzájem přidali na instagramu aby jsme si kdykoliv mohli psát,nejvíce ze všech mi ale sedl Lukas.Je hrozně fajn kluk i když je straší o několik let,Lena se hodně bavila s Ploy a s Davidem,se kterýma se už známe.
Začal program a my se motali na scéně,taky jsme se fotily s fanoušky ale trvalo to asi jen 4 hodiny které strašně rychle utekli.S Lenou jsme stáli u občerstvení když nám napsala mamka že už pro nás jede,"ještě bych tu klidně zůstala" řekla Lena,"jo,taky bych tu klidně zůstala" odpověděla jsem ji."Liso,no víš tobě se líbí Lukas že jo?" zeptala se se smíchem,"Jo líbí se mi ale nemiluju ho,Leno!"zvýšila jsem na ni hlas a bouchla jsem ji do ramene,začala se hrozně smát až se pár lidí otočilo."Pojď se raději rozloučit s ostatníma" navrhla ,"No dobře ale Lukasovi nic proboha neříkej,žádnej trapas ok" řekla jsem výhružně,"a co bych mu asi měla říkát ?!" odpověděla mi když jsme šli k ostatním,přišli jsme tam a každého popořadě jsme objali,Davis mě hrozně pevně obejmul až mě vyzvedl do vzduchu,Ploy je hrozně malinká takže jsem spíše jako její mamka,skončila jsem u Lukase kde jsem se v objetí chvíli zdržela.Objímali jsme se a přitom jsme přešlapovali z místa na místo.Pustila jsem Lukase a usmála se na něj,úsměv mi opětoval ale já málem omdlela."No tak ahojte" řekla jsem a s Lenou kráčela k mamčinému auta,"ahoj" řekli všichni naráz.Ještě jsme jim zamávali a nastoupili do auta.
"Tak jaké to bylo?" zeptala se mamka když startovala auto,"Super" odpověděla jsem radostně,"jo bylo to super" řekla po chvíli Lena.Celou cestu jsme si povídali jak jsme se měli a doma to stejné.Pak jsme šli s Lenou spát.Ale to by nebyla má bujná fantazie aby se mi nezdálo o Lukasovi,pane bože co s ním moje mysl pořád má?!
ČTEŠ
Musical.ly-Lukas Rieger and Lisa(czech ff)
FanfictionOba dva jsou známý musical.ly členové,jednou nastane den kdy se uvidí doopravdy né skrz obrazovky telefonu