Část 5:Domluveno!

231 16 6
                                    

Uběhl týden od našeho společného streamu s Lukasem,od té doby jsme natočili pár duetů na musical.ly ale jinak nic ultra přelomového no.Párkrát jsme si s Lukasem i psali takovým tím normálním klasickým stylem jako:jak se máš,co děláš atd.Někdy jsme si i volali ale zatím jen jako kamarádi,na klucích jde sice poznat jestli o vás jeví zájem ale on se chová spíš jako by chtěl být jen kamarád,nevadí.

message:

Lukas: Ahoj hele,tenhle víkend jedu na chatu.Rodiče mi řekli,že tam můžu být sám ale s nějakýma kamarádama a tak.Řekl jsem si že by nebyl  špatnej nápad se vás zeptat,jedu tam já a David B. a pokud byste chtěli jet i vy :D.Taťka by nás tam v pátek odvezl s tím že by jsme se stavili ještě pro vás :))

"Leno,pojď si to přečíst"zavolala jsem na ni když byla ona v koupelně a já v pokoji,po chvíli došla a já ji do ruky dala svůj mobil.Oči jí jezdili z řádku na řádek a pak zvedla hlavu s úsměvem."Tak pojedeme ne?" usmála se a doufala že řeknu ano,"Jasně,jen se jdi zeptat mamky a já nám jdu zabalit" usmála jsem se na ní.Protože je dneska čtvrtek a zítra je státní svátek takže nebudu rozhodně spoléhat na to že zítra přijedou odpoledne a já si v klidu zabalím věci.

Ze skříně jsem nám vytáhla dva páry tepláku,několik triček a mikin.To vše jsem rychle naskládala do cestovní tašky,v tom přiběhla Lena s tím že nám to mamka dovolila."Super,ty už jsi i sbalila?" koukla se překvapeně,"Jo" zasmála jsem se."Hlavně ať ráno nezapomeneme kosmetiku a hygienu" zamyslela jsem se.Lena jen souhlasně kývla a sledovala věci které jsem sbalila.Každopádně bych tomu Lukasovi měla odpovědět.

Answer:

Lisa: Ahoj,s Lenou zítra určitě jedeme,stavte se pro nás klidně dopoledne nebo odpoledne to je nám celkem jedno :D. Zítra se budeme těšit .)

Lukas: Jo?Tak to je super,stavíme se pro vás tak kolem jedenácté protože cestou na chatu si musíme stejně ještě něco nakoupit a asi se stavíme do mekáče,teda pokud vám nevadí fast food :D

Lisa: No tak věř že fast food nám nevadí :DD

Lukas: Super :))

Zamkla jsem telefon.




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 24, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Musical.ly-Lukas Rieger and Lisa(czech ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat