Část 4:Voláme!

235 15 3
                                    

"Ahoj" pozdravili jsme s Lenou fanoušky na stremu."Děkujeme strašně moc" odpovídali jsme na většinu komentářů na musical.ly."Je nám 14" odpověděla jsem fanynce na otázku,Lena na svém telefonu vracela sledování fanouškům a já sledovala chat."100 tisíc lidí online" zbystřila jsem."Děkujeme strašně moc všem" poděkovala Lena a já s ní musela jen souhlasit.Chvíli jsme ještě hráli emoji game a rozdávaly liky za gifty.

"uživatel Lukas Rieger se s vámi chce spojit" vyběhlo na mě upozornění,zasmála jsem se až se Lena podívala na obrazovku telefonu,"tak to přijmi ne?!" smála se mi."Ok" příjmula jsem jeho prozvonění.Chvíli se načítal obraz ale pak už tam byl Lukas i my na jednom streamu."Ahoj" pozdravili jsme jednoduše a usmáli se na Lukase,"Ahoj" řekl nadšeně a usmál se na nás.Společně jsme odpovídali na komentáře na streamu,byla tam otázka jestli Lukas s jednou z nás chodí,všichni tři jsme se začali smát.Lukas je neuvěřitelně fajn a hezkej,LOL asi jsem se zamilovala.Můžu být zamilovaná sebe víc ale nevím jak to vnímá on že?I kdybych s ním chtěla trávit čas tak je tu Lena my jsme prostě nerozlučná dvojka."Přidejte si mě do messengeru" nabídl Lukas.Hned jsem si ho na svém telefonu přidala.Jelikož jsem otázky na které jsme odpovídali četla jak ze svého telefonu tak ze streamu mohla jsem nenápadně napsat Lukasovi,teda otestovat jestli to jde :D.

message:

Ahoj :))

Lukas si vzal mobil a nad zprávou se pousmál,bedlivě jsem sledovala každý jeho pohyb a sval který se v jeho těle napl.Je dokonalý.

"Jé ahoj Liso" zasmál se Lukas,Lena jen nechápavě koukala a dál četla otázky ze streamu."Každopádně děkujeme moc všem za vaši podporu,za gifty,za otázky a hlavně tady Lukasovi že přišel" rozloučila jsem se se všemi,"To já děkuju holky,mějte se hezky a zase někdy,ahoj" usmál se a my naposled zamávali do kamery a ukončili stream.

***Večer***

Vyšla jsem ze sprchy oblečená už do spacího a vešla do našeho společného pokoje,Lena už spokojeně oddychovala u puštěné televize,usmála jsem se a vzala si do ruky mobil se kterým jsem si lehla do své postele.Mohla bych napsat Lukasovi.Nechci být moc vlezlá nebo dotěrná ale zeptat se jak se má nebude snad moc otravné.

chat:

Lisa: Ahoj :))

chvíli jsem čekala na zobrazení ale pak i odepsal

Lukas: Ahoj :)

Lisa: Snad jsi ještě nepsal protože Lena už spí :D

Lukas: Takhle brzo?Půjdu spát asi až za hodinu :D

Lisa: Já už ležím v posteli :o :)

Lukas: Ale tak ještě nespíš :p

Lisa: No ale chystám se :D

Lukas: Kde bys teď právě chtěla být? :))

No samozřejmě že v jeho objetí a v jeho posteli (myslím spát vedle něho♥)

Lisa: Zpátky u moře :D

Lukas: Taky bych si dovolenou zopáknul :D

Lisa: Fotku od moře? :p

Lukas: :p

No tak teď jsem třeba odpadla že

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

No tak teď jsem třeba odpadla že.

Lukas: A ty fotku od moře :D

Lisa: :D

Lukas: :3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lukas: :3

Lisa: :)) Už půjdu spát dobrou :)

Lukas: Dobrou noc :)

Musical.ly-Lukas Rieger and Lisa(czech ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat