☼Odpovědi k ASK☼

1.2K 66 19
                                    

Na Beatris :

Od VerkKrk : Co tě štve na bráchovi?

Popravdě? To, že za něj musím uklízet, většinou hlídat Esmé. Zachraňovat ho z lží. Také to, že může mít holku, a také to, že ho ve všem táta podpoří, což se u mříct nedá...

Líbí se ti Kurt?

Nevím... Možná trošku...

Od sabe003 : Co sourozenci?

Esmé je ještě malinké sluníčko, což se u Legolase říct nedá.

Jaké jsou tvé koníčky?

Jednoznačně běhání a fotografování. Také miluji gaučing, ale to tady rozebírat raději nebudu.

Chtěla by jsi někdy zkusit jet na motorce?

Už jsem jela. Dokonce i vícekrát. S Kurtem... O tom se ale táta nesmí dozvědět ani za sto let.

Tvoje nejoblíbenější hláška?

Nerada to říkám, ale v poslední době je to tahle : ,,A proč může Legolas a já ne?"

Tvůj nejoblíbenější zážitek z dětství?

Byla jsem strašná herečka a doteď se směji, když jsem se 'málem' utopila v bazénku pro děti. Byly mi myslím čtyři roky. O tom se tu ale myslím psalo.

Od LaraZemlickova : Znáš nějaké tajemství Legolase?

Když si myslí, že nejsem doma, tak vleze k Esmé do pokoje a zpívá a tančí s ní na Barbie písničky. Je to od něj hezké... Ale zase neříkám, že jsem si Legolase při zpívání a tančení nikdy nenatočila.

Od Daniel_852 : Jak se učíš?

Řeknu to takhle... Nikdy jsem nedostala ani jednu trojku, a když jsem dostala svou první dvojku, tak jsem probrečela celou noc.

Od Smetanovykralicek : Viděla jsi někdy Harryho Pottrera?

A kolikrát! Taková moje dětská láska. Stále čekám na svůj dopis...

Líbilo by se ti, kdyby jsi k narozeninám dostala kapustu?

To teda nelíbilo! Nenávidím zeleninu obecně!

Na Legolase :

Od VerkKrk : Co tě štve na sestře?

Ani nic. Ona mě moc neštve. Je to takový andílek. To spíše já štvu ji.

Od Sabe003 : Co sourozenci?

Obě mé sestry jsou andílci. Nemohl jsem schytat lepší. I když jsou to obě rebelky...

Jaké jsou tvé koníčky?

Hraji závodně hokej. Na žádný jiný koníček už čas nemám. Musím stíhat totiž ještě kamarády, holku a rodinu.

Co tě v poslední době potěšilo?

Když jsem dal Abi růži, tak její krásný úsměv a jiskřičky v očích. Celkově její radost.

Tvoje nejoblíbenější hláška?

Paper Story ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat