Este dimineata ...
Am mers in baie si mi-am facut rutina vesnica ...
Am coborat in bucatarie unde mama gatea ceva ... nu imi puteam da seama pentru ca imi era prea lene sa merg pana la ea.
Eu : Neata mama
Mama : Neata scumpo! Cum ai dormit aseara ?
Eu : Bine ....
Mama : Si cum a mers intalnirea cu Justin ?
Eu : Bine .
Mama : Acum e iubitul tau ?
Eu : Mamaa...
Mama : Bine bine , doar am vrut si eu sa stiu...
Mama mi-a intins in fata o farfurie cu o omleta delicioasa ...
Dupa ce am mancat ma-m dus in camera si mi-am luat telefonul si am intrat pe instagram si prima data am intrat le profilul lui.
Ultima poza era postata acum 5 ore iar in ea aparea..... Justin sarutand o fata blonda ... In acel moment am simtit cum inima mea se sfasie in o mie de bucatele asa ca i-am trimis mesaj lui Justin in care spuneam ca ne despartim si ca nu mai vreau sa aud de el niciodata ....

Am stat incuiata in camera timp de 3 zile ... mama era ingrijorata de starea mea dar putin imi pasa . De Justin nu am mai auzit din seara aia ... dar putin imi pasa de el , asa ca am hotarat sa imi fac alt iubit ...
Mi-am luat o bluza pe care scria ' Simle ' , jeansi negri si ca machiaj am oftat pentru putin tu , rimel si ruj rosu aprins ...
Am iesit din camera si mama ma intreba unde ma duc asa ca eu i-am spus ca ma duc in parc .
Am mers la usa si mi-am luat adidasi mei confortabili si voila ... am plecat .

Am ajus in parc si m-am asejat pe o banca .
Am inceput sa plang gandindu-ma la Justin .
Deodata simt o mana pe umarul meu ...
Era ZAYN MALIK ? O Doamne nu cred...
Zayn : Hei de ce plangi ?
Eu : Justin Bieber asta e problema ... acum 3 zile m-am despartit de el .
Zayn : Te rog nu mai plange. Cum poate un inger ca tine sa planga?
Eu : Ingeri pot plange din cauza unor dobitoci.
Zayn : Ar fi mai bine sa te duc acasa nu te simti prea bine .
Eu : Multumesc .
Zayn : Pentru ce ?
Eu : Pentru ca ai fost aici .
Zayn : Oricand pentru tine baby.

Zayn ma condus acasa si dintr-o data linistea se sparge cand Zayn imi spune :
Zayn : Imi poti da numarul tau de telefon , sti as mai vrea sa vorbesc cu tine ... spune Zayn in timp ce isi scarpina ceafa cu mana.
Eu : Desigur . In interiorul meu muream nu cred Zayn Malik imi vrea numarul de telefon...
Dupa ce am facut schimb de numere de telefon eu am intrat in casa ...
Am mers in camera mea si mi-am luat pijamalele mele roz dupa care am ales sa dorm ...
Nu inainte sa dorm telefonul imi vibreaza si pe ecran imi pare un mesaj de la Zayn .
Zayn : Noapte buna baby :* .
Eu : Noapte buna Zaynie ...


Hei dragilor... capitol nou...
Pun next'ul maine va pup dulce.

Zile De Vara ~ Justin Bieber~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum