Soarele îmi mângâie fata cu razele sale călduroase . Îmi e dor de Justin . Chiar dacă sunt iubita lui Zayn , tot pe Justin îl iubesc .
Gata m-am gândit bine si am sa ma întorc la Justin , il iubesc foarte mult .
Mă dau jos din pat și mă duc la baie pentru rutina zilnica .
După ce ies din baie mă duc la dulap si îmi iau o pereche de blugi albastri strâmți , o bluza de la chanel si cobor jos.
-Buna dimineața mama ! Ce gatesti ?
-Buna dimineața scumpo ! Astăzi avem cartofii prăjiți cu pui la cuptor .
-Mmm , sună bine .Mama îmi pune în fata mâncarea și încep să mănânc .
După ce termin de mâncat mă duc în camera mea , îmi iau telefonul si ii tastez lui Justin :
"Imi e dor de tine Justin . Vreau sa fim din nou doar noi doi .""Si mie îmi e dor de tine . Te vreau înapoi "
"Te iubesc mult "
"Si eu" .
Dupa ce am terminat de vorbit cu Justin i-am tastat lui Zayn ."Hei iubitule "
"Hei iubito "
"Vreau sa vorbim"
"Ce să vorbim? "
"Ști Zayn noi doi nu mai putem forma un cuplu . "
"De ce? "
"Eu nu te iubesc , îl iubesc pe Justin "
"Normal ca il iubești pe idiotul ăla . Nu înțeleg ce vezi la el . "
"Îmi pare rau. "
Am scăpat de Zayn în sfârșit și acum sa revenim la Justin .
Am ales să ies cu el în parc.Seara a venit. Astăzi a fost o zi fericita . Sunt cu Justin dinou.
M-am băgat în patutul meu și ușor , ușor visele începu sa apară .Capitol nou . Scuze ca nu a fost prea lung . Nu prea am inspirație . Va iubesc .💋💋💋💗
CITEȘTI
Zile De Vara ~ Justin Bieber~
FanficJasmine il intalneste pe Justin pe plaja. Oare cei doi se vor indragosti sau vor ramane doar prieteni? Aflati doar in Zile De Vara